|

(عکس) ماجرای آناشید حسینی و تولد برند هیبا

آناشید حسینی چهره پرطرفدار اینستاگرام چندی پیش با پزشک معروف امین رضا چلبیانلو ازدواج کرد و این زوج به تازگی صاحب فرزند شدند

لینک کوتاه کپی شد

سیده آناشید حسینی مدل ایرانی ۴ بهمن ۱۳۷۰ در اهواز به دنیا آمده و فارغ التحصیل لیسانس رشته معماری است. آناشید حسینی در عرصه مدلینگ و طراحی لباس فعالیت می‌کند و به عنوان مدلینگ ایرانی و محجبه در فضای مجازی و صنعت مد شناخته می‌شود. آناشید به دلیل طراحی‌های خاص و منحصر بفرد در این حوزه به عنوان بهترین طراح لباس معرفی شده است.

سیده آناشید حسینی یکی از افرادی است که از طریق اینستاگرام به عنوان یک مدل محجبه معرفی شده است و طرفداران زیادی دارد. او یک طراح لباس ۲۵ ساله است که حجاب و پوشش شیک و مدرن تعداد زیادی از افرادی را که حتی به حجاب علاقه و تمایل چندانی نداشته اند را به خودش جذب کرده است.
 
آناشید در برنامه وقتشه مهمان بود و توضیحاتی درباره شغلش داد و گفت: من از بچگی علاقه خاصی به مد و طراحی لباس داشتم. او ادامه داد: من به عنوان مدل محجبه ثابت کردم که زیبایی ظاهری و شیک بودن و با حجاب بودن اصلا تناقضی ندارد.
طلاق آناشید حسینی
آناشید حسینی طراحی لباسی است که همچون افراد موفق دنیا موفقیتش از دل تضاد بیرون آمده است. وی تحصیلاتش را در شاخه معماری انجام داده است، اما به نقل از وی هرگز علاقمند به آن نبوده است. همواره در پوشش خود خلأی حس می‌کرده و آن سبک سنتی حجاب اسلامی بوده است و همین تضاد بین دنیای بیرون و علاقه درون وی به حجاب مدرن او را به سمت طراحی لباس کشاند تا لباس‌هایی طراحی کند که بانوانی که به سبک وی و طرز فکر او نزدیکند از آن استفاده کنند.
 

آناشید حسینی و برند هیبا

آناشید همانند تمامی دختران علاقه بسیار زیادی به فشن، مد و لباس دارد. اما همه ما می‌دانیم که ترکیب کردن و خلق یک استایل کار آسانی نیست. شما در این کار علاوه بر تخصص نیاز به مهارت، دانش و ذوق هنری دارید. آناشید حسینی دختر خوش ذوق و با سلیقه‌ی مد و فشن، توانست به خوبی از پس این کار بر‌آید. او در ترکیب رنگ‌ها به شدت ماهر است و حتی در یکی از مصاحبه‎ های خود به این نکته که شما برای داشتن یک استایل زیبا و یونیک نیاز نیست تا حتما از لباس‌های گران قیمت استفاده کنید، گفت: تنها چیزی که نیاز دارید، سلیقه و اطلاعات درباره رنگ شناسی و مبانی رنگ است، با دانستن این نکات شما به راحتی می‎توانید استایل زیبا و منحصر به فرد داشته باشید و نیاز به خرید لباس‌های گران قیمت ندارید. او در ادامه به این نکته اشاره کرد؛ در ایران برندهای زیادی وجود ندارد و این کمی کار را برای ما سخت میکند. به همین دلیل او تصمیم میگیرد تا برند خودش را ثبت کند.
 

Hiba و آناشید

از آنجایی که سبک لباس پوشیدن او مورد استقبال خیلی از افراد است، او تصمیم گرفت تا در حوزه تولید و عرضه پوشاک دست به کار شود. در ابتدا با تولید مانتوهای ایرانی کار خود را آغاز کرد و بعد آن را گسترش داد. بعدها لاین تولید کیف را هم به این برند اضافه کرد. امروزه هیبا علاوه بر تولید مانتو ایرانی، کیف، برگزاری نمایشگاه‎ها و ایونتت های مد و فشن، در زمینه طراحی و دوخت لباس عروس نیز مشغول است و می‎توان گفت در همین مدت زمان کم، به شدت در این زمینه موفق بوده است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها