|

صبا راد از مجری گری در ایران تا مهاجرت به ترکیه

صبا راد مجری تلوزیون و گوینده رادیویی از فعالیت در ایران تا مهاجرت به ترکیه . تصاویر متفاوت صبا راد پس از مهاجرت به ترکیه در صفحه…

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- صبا راد که تا همین یک سال و اندی پیش به عنوان یکی از توانمند ترین مجری های صدا و سیمای اسلامی شناحته می شد، حالا با مهاجرت به کشور ترکیه و انتشار تصاویر متفاوتی از خود به عنوان یکی از پر حاشیه ترین های اینستاگرام آن هم در میان افراد سرشناس تبدیل شده است. به گزارش ایسنا نمی ‌توان این موضوع را کتمان کرد که صبا راد یکی از مجریان با تجربه و مسلط صدا و سیما در سال‌ های اخیر بوده است. اما به هر ترتیب ماجرای مهاجرت این مجری تلوزیونی به همراه همسرش مانی رهنما تا هم اکنون نیز موضوع داغ رسانه ها بوده است.

زندگی نامه صبا راد

صبا راد مجری توانمند ایرانی که 21 سال در صدا و سیما و رادیو ایران فعالیت داشته است، حالا با مهاجرت به ترکیه و انتشار تصاویر متفاوت از خود به یکی از پر حاشیه ترین های اینستاگرام بدل شده است. صبا راد (فاطمه راد) متولد 30/8/59 ، مجری معروف برنامه «به خانه بر می گردیم» است. صبا راد از سال 75 گویندگی را از برنامه «ورزش ـ نشاط ـ تندرستی» آغاز کرده و از جمله نویسندگان رادیویی به شمار می آید. صبا راد با مرتضی علی آبادی بازیگر و مدیر مجموعه تنیس استقلال به مدت کوتاهی ازدواج کرد. اما این ازدواج موفق نبود و سرانجام منجر به طلاق شد.

صبا راد پس ا مدتی با مانی رهنما خواننده معروف مجددا ازدواج کرد. صبا راد با شایعه ممنوع التصویری اش برای مدت ها سرزبان ها بود. اما سرانجام صبا راد مجری و نویسنده برنامه‌ های رادیویی و تلویزیونی، پس از ۲۱ سال همکاری با صدا و سیما، اعلام کرد دیگر با این رسانه همکاری نخواهد کرد. بعد از این خداحافظی صبا راد به همراه خواننده سرشناس کشور به ترکیه مهاجرت کرده و با انتشار تصاویری متفاوت از خویش همچنان بر سر زبان ها می باشد. در ادامه به چندی از تصاویر اینستاگرام صبا راد توجه بفرمایید.

صبا راد از مجری گری در ایران تا مهاجرت به ترکیه
صبا راد از مجری گری در ایران تا مهاجرت به ترکیه
صبا-راد
صبا-راد
صبا راد از مجری گری در ایران تا مهاجرت به ترکیه

صبا راد از مجری گری در ایران تا مهاجرت به ترکیه

صبا راد یکی از مجری ها و برنامه ساز ها و فعالان در صدا و سیما و رادیوی ایران بود که البته یک سال گذشته به همراه همسرش مانی رهنما به ترکیه مهاجرت کرده است. صبا راد که در برنامه به خانه بر می گردیم حضور پر رنگی داشته و مردم به دیدن وی با حجاب عادت داشتند، حالا با مهاجرت به ترکیه و انتشار تصاویر متفاوت از خود به یکی از پر حاشیه ترین مجری های ایرانی مقیم ترکیه تبدیل شده است.

ازدواج با مرتضی علی آبادی

صبا راد مجری 40 ساله ایرانی در ازدواج اولش با مرتضی علی آبادی ازدواج کرده بود. مرتضی علی آبادی علاوه بر بازیگری و مجری گری مدیر مجموعه ورزشی تنیس استقلال نیز هست. صبا راد در گفتگویی گفت شاید برای بعضی ‌ها عجیب و حتی غیر قابل باور به نظر برسد، اما من و همسرم کاملاً به شکل سنتی با یکدیگر آشنا شدیم. به واسطه یکی از دوستانم به هم معرفی شدیم و در مدت زمان کوتاهی با یکدیگر در مورد دیدگاه هایمان، پیرامون ازدواج صحبت کردیم متوجه شدیم که به لحاظ ذهنی به هم شباهت داریم به همین خاطر خیلی زود پای سفره عقد نشستیم.

پیشنهاد می شود: تصاویر متفاوت از صبا راد در جشن تولد

اما ظاهر این ازدواج سنتی فرجام خوبی نداشته است. زیرا صبا راد و مرتضی علی آبادی پس از چندی از هم جدا شدند. و سپس صبا راد با مانی رهنما ازدواج کرد. مرتضی علی آبادی درباره زندگی مشترک با صبا راد مجری برنامه تلویزیونی گفت: "قطعا کسی که تصمیم می‌ گیرد با فرد شناخته شده‌ ای ازدواج کند، می داند که این مسیر سختی‌ های خاص خودش را دارد. البته من باید از همین جا اعلام کنم که حدود ۶ ماه پیش از خانم راد جدا شده ام و دیگر ما هیچ نسبتی با هم نداریم. اگر هم تا به حال خبر جدایی ما رسانه ‌ای نشده به این دلیل است که نمی ‌خواستیم دغدغه‌ های زندگی شخصی ما وارد زندگی مخاطبانی بشود که هوادار ما هستند.

ازدواج با مانی رهنما

صبا راد پس از مدتی که حضور کم رنگی نیز در تلویزیون داشت با مانی رهنما ازدواج کرد. این خبر را مانی رهنما در اینستاگرامش با انتشار یک عکس تایید کرد. صبا راد مجری تلویزیون در کنسرت مانی رهنما دکلمه‌ ای خواند و پس از پایان کنسرت با انتشار متنی در اینستاگرامش کلی از کنسرت تعریف کرد و مانی رهنما در پاسخ به او از عشق و دلبستگی گفت. همین مطالب باعث کنجکاوی مردم برای دانستن ارتباط اصلی بین این دو شد که در نهایت مانی رهنما دست به تایید این خبر برد.

شایعه ممنوع التصویری صبا راد

در عرصه فرهنگ و هنر کشورمان بسیاری از افراد مشهور و پرطرفدار وجود دارند که بنا به دلایلی مدتی در عرصه فعالیت شان ظاهر نمی شوند و درست به همین دلایل هم برای آنها شایعاتی درست می شود. از جمله این افراد صبا راد است که پیشتر یکی از مجریان برنامه به خانه بر می گردیم بود که از شبکه تهران پخش می شود.

چندی است صبا راد؛ یکی از مجریان «به خانه برمی گردیم»، دیگر در این برنامه حضور ندارد و جلوی دوربین نمی رود. این اتفاق در حالی افتاده است که او را مدتی است در هیچ یک از برنامه های تلویزیونی در قامت مجری نمی بینیم و این سوال برای مخاطبان پیش آمده که آیا شایعه ممنوع التصویری این مجری که در برخی از رسانه ها پخش شده، صحت دارد یا نه؟ این موضوع را با راد در میان گذاشتیم و او در پاسخ به ذکر این جمله که: ممنوع التصویر نیستم بسنده کرد و از صحبت مفصل امتناع و آن را به سال آینده موکول کرد.

مهاجرت به ترکیه

صبا راد پس از مدتی حضور کمرنگ در تلوزیون ایران و عدم همکاری با صدا و سیما که البته شایعه ممنوع التصویری وی را نیز به دنبال داشت به همراه همسرش مانی رهنما از کشور به مقصد ترکیه مهاجرت کرده است.

شغل جدید صبا راد در ترکیه

بعد از مهاجرت صبا راد به ترکیه و خداحافظی وی از صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران حالا سوال این است که آیا این مجری توانمند برای همیشه از ایران و صدا و سیما خداحافظی کرده و قصد فعالیت در عرصه های هنری را ندارد؟ بسیاری کنجکاوند که بدانند صبا راد پس از مهاجرت به ترکیه مشغو به چه فعالیتی بوده و شغل جدید وی چیست؟

اما صبا راد و همسرش مانی رهنما بعد از مدتی از گذشت زمان مهاجرتشان حالا در صفحه اینستاگرام خود خبر هایی مبنی بر یک برنامه جذاب اینترنتی منتشر کرده اند. ظاهرا قرار بر این است که صبا راد در یک برنامه جذاب ابنترنتی به عنوان مجری و گوینده حضور داشته باشد. البته هنوز خبری از چند و چون این برنامه نداریم. از این که تا پایان این مقاله با ما همراه بودید، از شما سپاس گزاریم.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی