|

سریال پایتخت 7 در راه است؟ نوروز 1400 منتظر باشیم؟

تولید سریال «پایتخت ۷» برای نوروز ۱۴۰۰ تا چه ‌حد ممکن است و آیا پایتختی ‌ها، می‌توانند این سریال را به کنداکتور عید امسال برسانند یا خیر؟

لینک کوتاه کپی شد

​سرانجام توافقات نهایی جهت ساخت سریال پایتخت ۷ مابین مدیران سیما و تولیدکنندگان این سریال صورت گرفت و فصل جدید پایتخت وارد پیش تولید شد.

باید منتظر ماند و دید در این شرایط تولید پایتخت برای نوروز ۱۴۰۰ تا چه حد ممکن شدنی است و آیا پایتختی ها که این روزها پیش تولید فصل جدید خود را آغاز کرده اند، می توانند این سریال را به کنداکتور عید امسال برسانندیا خیر!!

پیشنهاد می شود: سارا و نیکا با این همه حواشی در پایتخت 7 هستند؟

داستان پایتخت 7 و حقوق های نجومی

پایتخت در سال ۹۹ پیچیده ترین شرایط را تجربه کرد؛ از حواشی سری ششم و ناتمام ماندن این فصل تا شایعاتی مبنی بر ممانعت تلویزیون برای ساخت فصل های بعدی، همه نشانه ها حکایت از پایان این سریال محبوب در تلویزیون داشت.

حالا اما ورق برگشته است و گفته می‌شود مسئولان تلویزیون نمی‌خواهند این بِرند موفق را از دست بدهند. اینکه چه زمانی همه سوءتفاهم‌ ها میان سازندگان و مدیران سیما برطرف شود، مسئله ای دیگر است. عجالتا بدانید که قرار نیست پرونده پایتخت از سوی تلویزیون بسته بماند، این وسط یک مشکل تازه مطرح است و آن به دستمزد بالای بازیگران و عوامل اصلی برمی‌گردد.

یکی از موانع اصلی، گران بودن سریال و میزان دستمزدی است که بازیگران و عوامل اصلی پایتخت طلب می‌کنند. تا جایی که گفته می‌شود هزینه آن به هزینه یک سریال الف ویژه تنه میزند. این آسیبی است که برنامه ها و سریال‌ها بعد از برند شدن با خود به همراه دارند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی