|

(عکس) مرگ فرهاد قریب همسر شراره رخام به علت کرونا + علت جدایی رخام و قریب

فرهاد قریب، کارگردان و همسر سابق شراره رخام بر اثر کرونا درگذشت. قریب، فارغ‌التحصیل کارگردانی از ایالات متحده آمریکا بود. وی فعالیت…

لینک کوتاه کپی شد

فرهاد قریب کارگردان و همسر سابق شراره رخام بر اثر کرونا درگذشت. رخام در رابطه با همسر سابقش گفت: او انسانی شریف و بزرگ بود و درگذشت این عزیز در امریکا اتفاق افتاد

فرهاد قریب که بود؟

فرهاد قریب همسر سابق شراره رخام بازیگر سینماى ایران که در هالیوود با نام استیون راش Steven Rush شناخته می‌شود، فیلمنامه‌نویس و مستندساز ایرانی-آمریکایی ساکن لس آنجلس بود که در سینمای هالیوود فعالیت داشت.

قریب، فارغ‌التحصیل کارگردانی از ایالات متحده آمریکا بود. وی فعالیت سینمایی را با فیلم‌های «THE BLACK ROSE", "RUNNING FROM THE SHADOW» در ایالات متحده آغاز کرد و نخستین ساخته خود را در ایران با نام پل سیزدهم تجربه کرد. شراره رخام بازیگر و تهیه کننده ایرانی همسر سابق فرهاد قریب بود.

شنیده مى شود وی بعلت اینکه همسرش باید به امریکا می رفت و او راضی نبود با همسرش برود دوستانه از وی طلاق گرفت.

شراره رخام با انتشار پستی از درگذشت همسر سابقش به دلیل ابتلا کرونا نوشت.

(عکس) مرگ فرهاد قریب همسر شراره رخام به علت کرونا + علت جدایی رخام و قریب

بیوگرافی شراره رخام

شراره رخام فارغ التحصیل لیسانس رشته زبان روسی از دانشگاه آزاد تهران شمال و لیسانس بازیگری از جهاد دانشگاهی تهران است شراره رخام فارغ التحصیل رشته تدوین از مرکز آموزش فیلمسازی نیز می باشد و دوره های بازیگری را در کارگاه های آزاد گذرانده است، از همین کلاسه ها به فیلم عروسک کاغذی در سال 1374 معرفی شد.
. پدرش فوت کرده و یک برادر دارد و یک خواهر دارد
بازی او در اپیزود اول فیلم نسل سوخته در سال 1379 او را به عنوان بازیگری توانا معرفی کرد اما بازی وی در مجموعه فقط بخاطر تو در رمضان سال 1382 باعث شهرت وی شد.

پشیمانی رخام از تزریق ژل!

شراره رخام چندی پیش در یک برنامه تلویزیونی گفته بود که از تزریق پروتز لب و عمل زیبایی پشیمان است .او می گوید:یکی از عواملی که باعث ایجاد فاصله بین من و نقش آفرینی در سریالهای تاریخی شد تزریق ژل در لبم بود البته خودم از این کار پشیمان شدم به دلیل تزریق این ژل عده ای در سریالهای تاریخی من را انتخاب نمی کردند چون می گفتند در زمانهای گذشته چیزی به نام ژل لب نداشتیم این موضوع مدتی من را کم کار و درگیر کرد اما باید بگویم به کمک یک پزشک خوب این ژل لب را تخلیه کردم و در حال حاضر یک سال و نیم است که ژل لب ندارم و به حالت سابق بازگشته ام.
(عکس) مرگ فرهاد قریب همسر شراره رخام به علت کرونا + علت جدایی رخام و قریب

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها