|

(عکس) ماجرای قتل فجیع ریحانه عامری با تبر به دست پدرش واقعیت دارد؟

ریحانه عامری ۲۲ ساله دختر کرمانی که روز گذشته توسط پدرش با ضربات تبر به قتل رسید. خواهر ریحانه نگران می شود و می گوید شاید ریحانه داخل…

لینک کوتاه کپی شد

ماجرای قتل ریحانه عامری توسط پدرش با تبر همچنین علت قتل دختر کرمانی ۲۲ ساله توسط پدرش با تبر به همراه عکس ریحانه عامری در این مطلب. بعد از کشته شده رومینا اشرفی در تالش توسط پدرش و فاطمه در آبادان توسط شوهر، این سومین قتل خاتوادگی طی چند روز اخیر است که با سر و صدای زیادی در فضای مجازی همراه می شود. در خصوص ریحانه عامری این متن در فضای مجازی منتشر شده که صحت آن در دست بررسی است: از زبان خواهرش: صبح حدودای ساعت نه صبح به خونه پدری و مادرش میرود تا سری به انها بزند،وقتی وارد خانه میشود،میبیند کسی در خانه نیست و در اتاق ریحانه هم قفل هست،هرچه در میزند جوابی دریافت نمیکن و گمان میکند که خواهرش در اتاق نیست،منتظر میماند تا مادر یا پدرش به خانه بیایند،هنگام چرخیدن در خانه متوجه بهم ریز بودن قالی ها میشودولی بی توجه فقط انها را با پایش به حال قبل برمیگرداند. چند دقیقه ای که میگذرد،پدرش وارد خانه میشود و وقتی دخترش را میبیند ،دستپاچه میشود و با بی اطلاعی خودش از اعضای خانواده وارد اتاق خوابشان میشود ،خواهر ریحانه میگوید که وقتی پدرش از اتاق بیرون اماده لباس هایش را تابه تا پوشیده و با عجله از خانه خارج شده. مادر ریحانه زمانی به خانه میاید،دخترش سراغ ریحانه را از مادر میگیرد و مادر میگید زمانی که صبح برای تعویض پلاک ماشین از خانه خارج شده،ریحانه داخل اتاقش بوده و در اتاق هم باز بوده و برای دختر تعریف میکند که شب گذشته چه اتفاقی در خانه افتاده است.

بیشتر بخوانید:سرقت فرش های گران قیمت از خانه پدری به خاطر انتقام

 

(عکس) ماجرای قتل فجیع ریحانه عامری با تبر به دست پدرش واقعیت دارد؟

 

ماجرای قتل ریحانه عامری توسط پدرش

ریحانه شب قبل حدود ساعت یازده و نیم شب به خانه امده و با باباش بحث شده بخاطر دیر امدن و بعد از بحث ریحانه رفته توی اتاقش و خوابیده،پدر ریحانه رو کرده به زنش و گفته من سر یک فرصت مناسب بالاخره ریحانه رو میکشم(سال ۹۶ هم یکبار قصد کشتن ریحانه را کرده و اون را با چوب تا سرحد مرگ زده که تمام بدن ریحانه کبود و دست و پایش شکسته و خواهرش او را نجات داده). خواهر ریحانه نگران میشود و میگوید شاید ریحانه داخل اتاق باشد و اتفاقی برایش افتاده،مادر و خواهر ریحانه هر جور شده درب اتاق را باز میکنن و میبینند که اتاق بسیار بهم ریخته و تمامی لباس ها وسط اتاق پهن شده اند،مادر قصد جمع اوری لباس هارا میکن که متوجه خیسی لباس ها میشود و وقتی لباس ها را کنار میزد،میبیند وسط اتاق غرق در خون است و دیوار ها هم خون پاشیده شده. پلیس را درجریان میگذارند و وقتی پلیس می اید متوجه میشوند که زیر فرش های داخل خانه پر از خون است و احتمال میدهند که ریحانه را از اتاق تا کنار ماشین روی زمین کشانده است. پلیس منتظر میشود تا پدر ریحانه باز گردد و در نهایت با بازداشت پدر او اعتراف به قتل میکند که ریحانه را با تبر کشته و در بیابانهای جاده چوپار رها کرده است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها