|

ریحانه پارسا و پویان مختاری؛ داستان قماربازان در کنار هم چیست؟

ریحانه پارسا این روزها چهره اول فضای مجازی است. اول از رابطه او با پویان مختاری گفته شد و بعد پای کسان دیگری باز شد

لینک کوتاه کپی شد

رابطه ریحانه پارسا با پویان مختاری مثل رابطه مهراد جم با دنیا جهانبخت دو موضوع جذاب برای شماری از کاربران ایرانی در شبکه های اجتماعی بوده که مشتاق دنبال کردن اخبار سلبریتی های اینترنتی هستند. رابطه ریحانه پارسا هنرپیشه سینما و تلویزیون ایران با پویان مختاری قمار باز مقیم خارج از کشور، در فهرست موضوعات داغ برای هواداران این افراد قرار گرفته است.

خبر رابطه پنهانی ریحانه پارسا با پویان مختاری توسط امین فردین مسئول رسانه پشت پرده مقیم خارج از کشور رسانه ای شد که با مستنداتی همراه شده است. خبر طلاق پویان مختاری که مثل ساشا سبحانی، پسر سفیر سابق ایران در ونزوئلا، لاکچری گردی هایش با هواپیمای شخصی، در کانون توجه برخی قرار گرفته است، سبب شده تا رابطه جدید این قمار باز جوان با ریحانه پارسا ، مورد توجه قرار بگیرد.

نام ریحانه پارسا چکونه در کنار پویان مختاری قرار گرفت؟

گویا پویان مختاری از همسرش نیلی افشار جدا شده و درست پس از اعلام این جدایی، نام ریحانه پارسا به عنوان پارتنر جدید پویان مختاری در شبکه های اجتماعی اورده شد. واقعیت یا شایعه رابطه ریحانه پارسا با پویان مختاری سبب شده تا کاربران در اینستاگرام ریحانه پارسا و اینستاگرام پویان مختاری به کامنت زنی های متفاوت اقدام کنند.

امین فردین گفته بود که چون تصویر لباس ریحانه پارسا در لایو اینستاگرامی پویان مختاری دیده شده، احتمالا پویان مختاری با ریحانه پارسا در ارتباط هستند.

ریحانه پارسا چرا به ترکیه مهاجرت کرد؟

ریحانه پارسا، بازیگر ۲۱ ساله «پدر» و «خوب بد جلف ۲» که سال گذشته فیلم کوتاه «شب» را نیز کارگردانی کرده بود، برای مشارکت در ساخت فیلم «زمان» از ایران مهاجرت کرد.
طرح ساخت این فیلم که از ۲ سال پیش توسط پارسا (بر اساس تجربیاتی از زندگی شخصی‌اش) به نگارش درآمده بود، در حال حاضر به مرحله پیش‌تولید رسیده و بزودی در خارج از ایران مقابل دوربین خواهد رفت.

زمان» را از زندگی شخصی اش و اتفاقاتی که در سینما برایش رخ داده به نگارش درآورده که هم اکنون در مرحله پیش تولید است و مهاجرت او نیز به ساخت این فیلم برمی گردد.

یک کمپانی معتبر فیلم سازی فرانسوی سرمایه گذاری این فیلم را بر عهده گرفته است.

گفته می‌شود فیلم با اسامی واقعی افراد ساخته خواهد شد و به نوعی افشاگری در سینمای ایران محسوب می‌شود.

پارسا به عنوان بازیگر در فیلم «زمان» حضور نخواهد داشت، برای ساخت این فیلم لوکیشن‌ها در خارج از ایران بازسازی می‌شوند و تعدادی از بازیگران ایرانی در آن ایفای نقش خواهند کرد.

واکنش اینستاگرامی ریحانه پارسا

اینستاگرام ریحانه پارسا و پویان مختاری نیز محفل کامنت زنی های داغ شماری از کاربران ایرانی شده که به رابطه ریحانه پارسا و پویان مختاری واکنش نشان داده اند. البته ریحانه پارسا خیلی زود اینستاگرامش را غیر فعال کرد تا شایعات درباره رابطه او با پویان مختاری و خبر مهاجرتش از کشور همچنان داغ باشد.

گفته شده که اولین ویدیو کوتاهی که در کپشن اینستاگرام ریحانه پارسا منتشر شده، صدای پویان مختاری است. مهراد جم که با دنیا جهانبخت وارد ارتباط شده، از دوستان پویان مختاری بوده و ریحانه پارسا نیز سابقه سفر به ترکیه و ارتباط با این فرد را که سایت های شرط بندی را مدیریت می کند، دارد.

 

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها