|

(عکس) امین فردین کیست؛ خبرنگار اخراجی یا افشاگر روابط خصوصی؟+ بیوگرافی

امین فردین خبرنگار سابق صداوسیما که به آلمان مهاجرت کرده این روزها با افشاگری های خود درباره روابط خصوصی بازیگران و چهره ها به سوژه رسانه…

لینک کوتاه کپی شد
امین فردین نخستین کسی بود که پس از استعفای جنجالی محمدعلی نجفی از شهرداری تهران و مطرح شدن نام همسر دوم او یعنی میترا استاد، عکس های خصوصی او را منتشر کرد تا این ماجرا وارد فاز تازه ای شود که چه بسا با قتل میترا استاد هم بی ارتباط نبود.

امین فردین کیست؟

امین فردین (متولد 29 شهریور 1365) خبرنگار سابق صدا و سیمای مرکز کرمانشاه و مرکز خوزستان و خبرنگار سابق باشگاه خبرنگاران جوان است که سالها به خبرنگاری، ﺗﻬﻴﮥ فیلم و مستند و تدوین و ویرایش تصویر برای این نهاد مشغول بوده و در سالﻫﺎی ۸۸ تا ۹۰ بارها به عنوان بهترین خبرنگار و تدوینﮔﺮ از سوی مراکز وابسته به صدا و سیما، جوایز متعددی را دریافت کرده است. علاوه بر این، امین فردین یک کتاب در زﻣﻴﻨﮥ تدوین و ویرایش تصویر و یک کتاب نیز در زﻣﻴﻨﮥ سیستمﻫﺎی لینوکس در ایران منتشر کرده است. اما او ناگهان در سال 96 از کشور خارج شده و به آلمان مهاجرت ﻣﻰکند و به سرعت وبسایت و صفحات اجتماعی متعددی را با تیترها و عناوین جذابی مانند «افشاگریﻫﺎی مستند» و «پشت پرده» طراحی ﻣﻰکند.

امین فردین و افشای رابطه ریحانه پارسا با پسر سفیر!

امین فردین خبرنگاری که در خارج از کشور زندگی می‌کند، در صفحه اینستاگرام خود ادعا کرده است که ریحانه پارسا که در حال حاضر در خارج از کشور است، با امیر حسین مرادیان، فرزند سفیر سابق ایران در دانمارک دوست است، کسی که ازدواجش با آناشید حسینی به دلیل ازدواج‌های لاکچری اش پر حاشیه شد. البته او به دلایلی، چون مدل بودن همسرش از هم جدا شدند.
(عکس) امین فردین کیست؛ خبرنگار اخراجی یا افشاگر روابط خصوصی؟+ بیوگرافی
امین فردین ادعا می‌کند که با چک کردن صفحه اینستاگرام پسر سفیر سابق ایران در دانمارک و ریحانه پارسا و فالورهایشان می‌توان به این موضوع پی برد.
(عکس) امین فردین کیست؛ خبرنگار اخراجی یا افشاگر روابط خصوصی؟+ بیوگرافی

افشاگری امین فردین در خصوص رابطه ساشا با پریناز ایزدیار

ساشا سبحانی در لایو مشترک خود با امین فردین در اینستاگرام گفت که او در گذشته با پریناز ایزدیار بازیگر سرشناس سینمای کشورمان رابطه داشته است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی