|

(عکس) طلال ناجی عامل عراقی ترور شهید سردار سلیمانی کیست؟

طلال  ناجی مظنون اصلی اطلاع دادن به آمریکایی‌ها درباره لحظه ورود فرماندهان شهید پیروزی و سارق کیف شهید حاج قاسم سلیمانی است.

لینک کوتاه کپی شد

نجاح محمدعلی روزنامه‌نگار عراقی در توئیتر نوشت: طلال ناجی مسئول اطلاعات فرودگاه بغداد و متهم اصلی در ترور سردار سلیمانی به سفارت عراق در انگلیس فراری داده شد. او متهم به خبرچینی و لو دادن لحظه ورود و خروج سردار قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس از فرودگاه بغداد به آمریکایی‌ها بود و کیف همراه شهید سردار سلیمانی را به سرقت برده است.

(عکس) طلال ناجی عامل عراقی ترور شهید سردار سلیمانی کیست؟

سردار سپهبد قاسم سلیمانی فرمانده شهید سپاه قدس و ابومهدی المهندس معاون سازمان نیروهای مردمی عراق به همراه ۸ نفر دیگر بامداد جمعه ۱۳ دی ماه جاری در مسیر فرودگاه بغداد به دستور «دونالد ترامپ» رییس جمهوری آمریکا و با پهپادهای وزارت دفاع این کشور (پنتاگون) ترور شدند و به شهادت رسیدند.

روایت ترامپ از عملیات به شهادت رساندن سردار سلیمانی

ترامپ درباره نحوه به شهادت رساندن سردار سلیمانی گفت: (مقام‌های نظامی آمریکا گفتند) قربان! آنها (سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس) با هم هستند. قربان! آنها ۲ دقیقه و ۱۱ ثانیه وقت دارند. قربان! آنها ۲ دقیقه و ۱۱ ثانیه برای زنده بودن، زمان دارند. آنها در خودرو هستند، آنها در یک خودروی زرهی هستند. اکنون فقط ۱ دقیقه برای زنده ماندن زمان دارند، ۳۰ ثانیه. ۱۰، ۹، ۸ … بعد یک دفعه بوم (صدای انفجار ناشی از برخورد موشک با خودروی حامل سردار سلیمانی و المهندس) شنیده شد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • مهدیه ارسالی در

    پدرسگ های بزدل و قمارباز و نامرد
    ترامپ کاش میشد خفه ات میکردم و دست خدا بالاترین دستهاست خداخودش نابودت کند باانتخابات ذلیل شدی و هنوز ذلیل تر میشوید
    شهیدپورجعفری دامادما بود و مارویتیم کردی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی