|

ماجرای پرواز بمب افکن های آمریکا بر فراز آسمان خلیج فارس چیست؟

ماجرای پرواز بمب افکن های آمریکا بر فراز آسمان خلیج فارس چیست؟ آیا خبری از درگیری نظامی در راه است؟

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- با توجه به نزدیک شدن به سالروز شهادت ظالمانه سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و البته با به پایان رسیدن دوره حکومت و سلطنت دونالد ترامپ در کاخ سفید آمریکا شاهد اقداماتی عجیب و مشکوک از سوی آمریکا و اسرائیل هستیم. بعد از خبر روانه شدن زیر دریایی آمریکا در آب های خلیج فارس و عبور از تنگه هرمز ، حالا خبرهایی از پرواز بمب افکن های آمریکایی بر فراز خلیج فارس به گوش می رسد. اما ماجرای پرواز بمب افکن های آمریکایی بر فراز آسمان خلیج فارس چیست؟ در ادامه با ما همراه باشید.

ماجرای پرواز بمب افکن های آمریکا بر فراز آسمان خلیج فارس چیست؟

فرمانده سنتکام در واکنش به ارسال دو فروند بمب ‌افکن آمریکایی به منطقه غرب آسیا : دنبال درگیری در منطقه نیستیم؛ ولی باید آماده مقابله با هر ستیزه ‌جویی باشیم. ستاد فرماندهی مرکزی آمریکا (سنت ‌کام) اعلام کرد که دو بمب ‌افکن B-۵۲ نیروی هوایی ایالات متحده امروز در منطقه خاور میانه و بر فراز آب ‌های خلیج فارس به پرواز درآمده ‌اند.

سنت ‌کام در بیانیه ‌ای گفت که هدف "حضور حساب‌ شده" این بمب ‌افکن ‌های استراتوفورترس "برای تاکید بر تعهد ارتش آمریکا به امنیت منطقه و نشان دادن توانایی منحصر به فرد پیاده ‌سازی سریع نیروی رزمی در فرصت کوتاه" بوده است. 

این سومین دور از پرواز بمب ‌افکن ‌های آمریکایی بر فراز خلیج فارس در یک ماه و نیم گذشته است که هم ‌زمان با روز‌های پایانی دولت دونالد ترامپ و در آستانه اولین سالگرد ترور شهید سردار حاج قاسم سلیمانی، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران، انجام می ‌شود. سنت‌ کام گفته است که این پرواز‌ها برای ارسال پیام بازدارنده و صریح برای هر کسی است که بخواهد به آمریکایی ‌ها با منافع آمریکا آسیب برساند. "

منبع: فرارو

پیشنهاد می شود: خبر فوری ترامپ درباره نتیجه انتخابات آمریکا چه بود؟

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • امراله مهماندوست ارسالی در

    تا به حال برای آزادسازی کشور بحرین (پایگاه دریایی تروریست های آمریکایی در خلیج فارس) و برگرداندن آن به کشور ایران داوطلب بوده ام دیگر با اطلاع از نطق ۹۶ سال قبل شهید مدرس برای آزاد سازی کل شبه جزیره ای که دیگر حتی نبایستی نامش عربستان باشد (بقیه پایگاه های تروریست های آمریکایی در کل شبه جزیره ای که دیکر حتی نبایستی نامش عربستان باشد) و برگرداندن آن به کشور ایران داوطلب هستم.

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی