|

توئیت ظریف برای توطئه جنگ با ایران ؛ آیا مقابله نظامی در راه است؟!

توئیت ظریف در واکنش به توطئه جنگ با ایران چه بود ؛ آیا مقابله نظامی در راه است؟!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- بعد از ارسال هواپیما های بمب افکن آمریکایی بر فراز آسمان خلیج فارس و زیردریایی های آمریکایی و اسرائیلی در آب های خلیج فارس در آستانه اولین سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی ، محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه ایران به این اقدامات واکنش نشان داد. ظریف در یک توئیت در خصوص توطئه جنگ با ایران واکنش نشان داده است. اما ماجرا از چه قرار است؟ آیا حمله نظامی در راه است؟

توئیت ظریف برای توطئه جنگ با ایران

وزیر امور خارجه در حساب توییتری خود با بیان اینکه اطلاعات به دست آمده از عراق حاکی از توطئه‌ای برای ساخته و پرداخته کردن بهانه ‌ای برای جنگ است، تاکید کرد: ایران به دنبال جنگ نیست، اما "آشکارا و مستقیم" از مردم، امنیت و منافع حیاتی خود دفاع خواهد کرد.

به گزارش اداره کل اطلاع رسانی و امور سخنگویی وزارت امور خارجه، محمد جواد ظریف عصر روز پنج شنبه در حساب کاربری خود در توییتر نوشت: «به جای مبارزه با کرونا در آمریکا، ترامپ و همپالگی ‌هایش میلیارد ها دلار برای ارسال بمب افکن‌های B52 و ناوگروه به منطقه ما به باد می‌دهند.»

وی اضافه کرد: «اطلاعات به دست آمده از عراق حاکی از توطئ ه‌ای برای ساخته و پرداخته کردن بهانه ‌ای برای جنگ است.» وزیر امور خارجه تصریح کرد:‌«ایران به دنبال جنگ نیست، اما "آشکارا و مستقیم" از مردم، امنیت و منافع حیاتی خود دفاع خواهد کرد.»

834449_928

آیا مقابله نظامی در راه است؟!

با نزدیک شدن به اولین سالروز شهادت ظالمانه سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی ، آمریکا و اسرائیل از بیم واکنش و انتقام ایران، دست به دامن اقداماتی ابلهانه برای ارسال پیام و خط و نشان شده اند. اما همانطور که ظریف در توئیت خود اعلام کرده است ایران آمادگی تقابل محکم و با صلابت در مقابل هرگونه اقدام نظامی را دارد. 

پیشنهاد می شود: حراج اولین توئیت تاریخ ، بالاترین پیشنها خرید توسط یک ایرانی !

واکنش جنبش حماس به حمله رژیم اشغالگر اسرائیل به دمشق سوریه چیست؟

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی