|

کتاب از چیزی نمی ترسیدم سردار سلیمانی رونمایی شد

کتاب از هیچ چیز نمی ترسیدم زندگینامه خودنوشت سردار سلیمانی رونمایی شد.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز-  آئین رونمایی از کتاب «از چیزی نمی‌ ترسیدم» زندگینامه خودنوشت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در مرکز همایش ‌های بین المللی صداوسیما برگزار شد. در این مراسم غلامعلی حداد عادل عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی و رییس شورای ائتلاف اصولگرایان، سرلشکر سید یحی رحیم‌ صفوی و علی عسگری رئیس سازمان صدا و سیما، مرتضی نبوی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، صادق آهنگران، حجت الاسلام والمسلمین سعیدرضا عاملی، حسین امیرعبداللهیان، دستیار امور بین الملل رئیس مجلس ، حمیدرضا مقدم فر و خانواده شهید محسن فخری ‌زاده دانشمند برجسته و ممتاز هسته‌ای و دفاعی کشورمان و  و خانواده همرزمان شهید سلیمانی حضور دارند.

رونمایی از کتاب از چیزی نمی ترسیدم زندگینامه خودنوشت سردار سلیمانی

پیمان جبلی رئیس کمیته علمی همایش در مراسم رونمایی از کتاب  از چیزی نمی ‌ترسیدم  زندگینامه خودنوشت سردار دل ‌ها که صبح امروز در سالن همایش ‌های صداوسیما برگزار شد، اظهار داشت:خدا را شاکریم که به ما توفیق زندگی در عصر امامین انقلاب را عطا کرد و همچنین به ما توفیق داد ایرانی باشیم که نماد استقلال، شرف، عزت و سربلندی در دنیاست؛ در ایرانی که فخری زاده‌ ها و قاسم سلیمانی ‌ها را تربیت کرده است.

وی ادامه داد: شهید سلیمانی امروز زنده‌ تر از زندگان با‌ماست و شمشیر او برنده تر، بر سر دشمن خبیث فر‌ود می ‌آید. امروز همه دنیا از شهید سلیمانی می ‌گوید. دبیر کمیته علمی همایش گفت: شهید سلیمانی معادلات جهانی را بهم ریخت و معاملات دشمنان در منطقه را به هم زد. معاون برون مرزی صداوسیما عنوان کرد: شهید سلیمانی امروزه یک علم، نماد و مکتب است؛ مکتب او یعنی شهامت، ایثار، مدیریت جهادی و دیپلماسی انقلابی، هم جنگ و هم صلح است.

زینب سلیمانی در مراسم رونمایی از کتاب خودنوشت سردار سلیمانی

زینب سلیمانی در مراسم رونمایی از کتاب «از چیزی نمی ‌ترسیدم» زندگینامه خودنوشت سردار دل‌ ها که صبح امروز در سالن همایش‌ های صداوسیما برگزار شد، اظهار داشت: صبح روز چهارشنبه ۲۶ آذر ماه ۹۹ خداوند مهربان زیارت رهبر معظم انقلاب که جانم فدای ایشان باد را روزی ما کرد.

وی ادامه داد: دیدار معظم له با اعضای ستاد بزرگداشت سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی و ما افراد خانواده ایشان بود؛ من به نمایندگی از خانواده حاج قاسم برای ایشان هدیه‌ای برده بودم. این هدیه زندگینامه به قلم حاج قاسم بود که قصد داشتیم به مناسبت سالروز شهادت در قالب کتابی منتشر کنیم.

دختر شهید سپهبد سلیمانی اضافه کرد: آنچه همراهم بود در واقع ماکت یا نمونه اولیه از کتاب بود، بعد از پایان دیدار آن را تقدیم رهبر انقلاب کردم، درباره آن سوالاتی کردند و این هدیه کوچک را با مهر پذیرفتند. وی گفت: چند روز بعد از این دیدار و در دقایق نهایی چاپ این کتاب متنی از سوی دفتر رهبر معظم انقلاب به دستم رسید، ایشان منت گذاشته و قبل از مطالعه یادداشتی را به یاد سرباز وفادار خود نوشته بودند. متتنی پر از مهر، عطوفت و بزرگواری که، چون روح برکالبد کل این کتاب نشست.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها