|

(ویدیو) رقص محسن تنابنده و شهاب حسینی در همرفیق!

پنجمین قسمت از برنامه «همرفیق» با اجرای شهاب حسینی میزبان محسن تنابنده خواهد شد.

لینک کوتاه کپی شد
1

حضور محسن تنابنده در برنامه همرفیق با اجرای شهاب حسینی می تواند بسیار جذاب باشد. تنابنده گفتی های زیادی دارد مخصوصا اگر بحث به سریال ئایتخت برسد. این برنامه 4 نفر را به عنوان دوست صمیمی تنابنده معرفی کرده که او یکی از آنها را همراه خود روی صحنه می برد.

برای خرید قانونی و دانلود حلال قسمت پنجم همرفیق اینجا کلیک کنید

IMG637454567272159954

احمد مهرانفر، هومن حاجی عبدالهی، محمدرضا علیمردانی و  امیر جعفری 4 نفری هستند که از میان آنها یک نفر به انتخاب تنابنده به همرفیق می رود. او با هر 4 گزینه رفاقت دیرینه دارد. علیمردانی و مهرانفر را از سال های دور می شناسد و با هم در سریال پایتخت کار کرده اند. با هومن حاجی عبدالهی نیز در سریال پایتخت همکار بوده، روزهای زیادی را در کنار هم بوده اند و خاطرات مشترک زیادی دارند. تنابنده با امیر جعفری نیز رفیق صمیمی است.

پیشنهاد می شود: دلخوری 14 ساله شهاب حسینی از احمد مهرانفر!

اما تنابنده احمد مهرانفر را همرفیق خود کرد تا باز هم شاهد زوج نقی و ارسطوی سریال پایتخت باشیم که نوید برنامه جذاب و دیدنی را می دهد.

بخش هایی از برنامه همرفیق با حضور تنابنده و مهرانفر

بیوگرافی محسن تنابنده

محسن تنابنده زاده ۲۶ فروردین سال ۱۳۵۴ در تهران است. او یک برادر بزرگتر و یک خواهر کوچکتر از خود دارد. تنابنده فارغ التحصیل رشته بازیگری در دانشگاه هنر تهران بوده که از سال ۷۴ توانست به دنیای بازیگری در تئاتر راه یابد.

محسن تنابنده علاوه بر بازیگری در زمینه کارگردانی و نویسندگی سینما، تلویزیون و تئاتر نیز فعالیت دارد و یکی از مهم‌ترین کار‌های او نویسندگی و ایفای نقش اصلی در سریال پایتخت است. تنابنده ۲۳ بهمن سال ۹۴، با انتشار تصاویری از مراسم عقدش در فضای مجازی، خبر ازدواجش را به صورت رسمی اعلام کرده بود.

اولین و تنها فرزند این بازیگر که نامی، اسم او است، بهمن سال ۹۶ متولد شد. این نویسنده و کارگردان از دوران کودکی به بازیگری علاقه داشت و به گفته او در آمفی تئاتر «پیکان شهر» نقشی را بازی کرده و عنوان بهترین بازیگر جشنواره دانشجویی را دریافت کرده است.

نمایش «بارعام» و «جریان عصبی» به نویسندگی و کارگردانی حسن وارسته که در سال ۷۴ به نمایش درآمدند، اولین تجربه‌های محسن تنابنده در تئاتر بود که ادامه همکاری با حسن وارسته به سریال پایتخت نیز رسیده است.

بازیگر سریال پایتخت بعد از تجربه‌های متعدد در تئاتر به سراغ بازیگری در سینما رفت. اولین تجربه بازیگری او در سینما، بازی در فیلم سینمایی «دانه‌های ریز برف» به کارگردانی علیرضا امینی بود. تنابنده در این فیلم نقش کارگر معدن بازی می‌کرد و با بازیگرانی همچون، مجید بهرامی، محمد سلطانی و بهروز جلیلی هم بازی بوده است.

سریال «زندگی به شرط خنده» به کارگردانی مهدی مظلومی اولین تجربه محسن تنابنده به عنوان نویسنده در تلویزیون است و بعد از آن نیز، سریال «پیامک از دیار باقی» به کارگردانی سیروس مقدم به عنوان دومین تجربه او در مقام نویسندگی برای مجموعه‌های تلویزیونی بود.

سریال «مامور بدرقه» به کارگردانی سعید سلطانی اولین تجربه بازیگری محسن تنابنده در تلویزیون است. او در این سریال نقش افشین را بازی می‌کند و با بازیگرانی نظیر سیروس گرجستانی، بهاره رهنما، جواد رضویان، مهرانه مهین ترابی، هایده حائری همکاری می‌کرد.

تنابنده در یکی از مصاحبه هایش درباره شخصیت‌های تاثیرگذار در دنیای هنری اش صحبت کرده بود. او از حامد محمد طاهی و علیرضا نادری به عنوان دو شخص که بار علمی بالا و تصورات عمیق تری در بازیگری دارند، نام برده و از تاثیرات زیادی که در زمینه بازیگری و نویسندگی بر روی گذاشتند، سخن به عمل آورد.

این نویسنده و کارگردان را عموم مردم با نقش نقی معمولی در سریال پایتخت می‌شناسند. اولین فصل سریال پایتخت، نوروز سال ۹۰ روی آنتن رفت و محسن تنابنده یکی از نقش‌های اصلی این سریال را ایفا کرده بود.

نقی معمولی همسر هما و پدر سارا و نیکا یکی از شخصیت‌های اصلی این سریال بود که ماجرا‌های مربوط به او و پسرخاله اش ارسطو به جذابیت داستان‌های سریال می‌افزود. سریال پایتخت تا شش فصل ادامه داشت و آخرین فصل این سریال، نوروز سال ۹۹ روی آنتن شبکه یک قرار گرفت.  

سریال «شاهگوش» به کارگردانی داوود میرباقری که سال ۹۲ در شبکه نمایش خانگی پخش شد، محسن تنابنده در چند نقش متفاوت در این سریال بازی کرد. بازی در نقش‌های متفاوت اسماعیل ذکاوت، اسفندیار مجبور و حاجی محسن طلایی با گریم‌هایی متنوع از جمله نقش‌هایی بود که با بازی محسن تنابنده ماندگار شده است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها