|

فیلم حمله طرفداران ترامپ به کنگره آمریکا

فیلم حمله طرفداران ترامپ به کنگره برای جلوگیری از اعلام پیروزی بایدن . ترامپ نمی خواهد شکست را بپذیرد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- در ادامه می توانید فیلم حمله طرفداران ترامپ به کنگره برای جلوگیری از اعلام پیروزی بایدن را مشاهده کنید. ترامپ نمی خواهد شکست را بپذیرد.  بعد از ورود حامیان رئیس‌جمهور فعلی آمریکا و معترضان به نتیجه انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا به ساختمان کنگره در واشنگتن، نیروهای امنیتی به یک زن شلیک کرده و او را از پای درآوردند.

فیلم حمله به کنگره توسط هواداران ترامپ

 

جلسه کنگره برای اعلام نتیجه انتخابات و رئیس جمهور آینده آمریکا

قرار بود در این جلسه، رئیس جمهور بعدی آمریکا مشخص شود. البته ترامپ امیدوار بود که بتواند با فشارهای سیاسی نتیجه این جلسه را به نفع خود تغییر دهد. امید اصلی وی مایک پنس معاون اول وی بود که جلوی پیروزی بایدن را بگیرد. زیرا اکثریت کنگره با دموکرات ها است و از طرف دیگر برخی از جمهوری خواهان نیز اعلام کرده بودند به نفع بایدن رای خواهند داد.

ترامپ: ما هرگز شکست را نمی پذیریم و دست از مبارزه نمی کشیم

رئیس جمهوری آمریکا با حضور در جمع هوادارن خود در واشنگتن بر خلاف دیگر مواقع پشت شیشه ضد گلوله قرار گرفت و در مورد پیروزی خود در انتخابات ۲۰۲۰ سخنرانی کرد.

وی گفت: شما هیچ وقت کشورمان را با ضعف پس نخواهید گرفت. باید قدرت نشان دهید و قوی باشید. آمده‌ایم تا از کنگره بخواهیم کار درست را انجام دهند و تنها آن الکتورهایی را بشمارند که تخصیص آنها قانونی بوده است.

او در ادامه گفت:  مایک پنس باید طرف ما را بگیرد. اگر این کار را انجام ندهد روز غم‌انگیزی برای کشورمان خواهد بود.

ترامپ گفت: نمی‌خواهیم ببینیم نتیجه انتخاباتمان توسط دموکرات‌های چپ‌گرای افراطی که جسور شده‌اند دزدیده شود. این کاری است که آنها انجام می‌دهند.

او با انتقاد از رسانه ها گفت: نمی‌خواهیم رسانه‌های جعلی نتیجه انتخابات را بدزدند. هرگز دست از مبارزه نمی‌کشیم و هرگز شکست را نمی‌پذیریم. این اتفاق نخواهد افتاد. وقتی سرقت انجام شده آدم شکست را نمی‌پذیرد

تلاش ترامپ برای ممانعت مایک پنس از پیروزی جو بایدن

دونالد ترامپ، رئیس جمهوری کنونی آمریکا ابراز امیدواری کرده بود که معاونش مانع از تائید پیروزی جو بایدن شود. در بیانیه ای که مایک پنس دقایقی پیش از آغاز نشست کنگره آمریکا منتشر کرد آمده است که سوگندش برای پاسداری از قانون اساسی این کشور به او امکان نمی دهد که به طور «یکجانبه» تصمیم به شمارش یا عدم شمارش آرای الکترال ایالت ها بگیرد. در این بیانیه اشاره ای به دونالد ترامپ و درخواست او نشده است.

معاون رئیس جمهوری آمریکا روز چهارشنبه با درخواست دونالد ترامپ برای رد پیروزی جو بایدن در انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده مخالفت کرد. معاون رئیس جمهوری ایالات متحده همزمان با آغاز نشست کنگره برای بررسی و تائید نتیجه رای گیری در کالج الکترال اعلام کرد که «اختیار» لازم برای عدم تائید پیروزی جو بایدن، رئیس جمهوری منتخب این کشور را به صورت «یکجانبه» ندارد. پس از نا امیدی از تغییر نتایج توسط مایک پنس، هواداران ترامپ به ساختمان کنگره حمله کرده و مانع از به سرانجام رسیدن آن و اعلام ریاست جمهوری بایدن شدند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها