|

عامل کودک آزاری تاکستان قزوین دستگیر شد!

عامل کودک آزاری تاکستان قزوین دستگیر شد! ماجرای کودک آزاری در قزوین چیست؟

لینک کوتاه کپی شد

 دادستان عمومی و انقلاب شهرستان تاکستان گفت: یک کودک آزار که با انتشار فیلم اذیت و آزار یک کودک معلول موجب تشویش و جریحه دار شدن افکار عمومی شده بود ظرف کمتر از ۲۴ ساعت از اعلام وقوع جرم دستگیر شد.

به گزارش ایرنا، حسین رجبی روز یکشنبه با اعلام این خبر، افزود: در پی انتشار فیلم اذیت و آزار کودک معلول در فضای مجازی بلافاصله با ورود و صدور دستور قضایی دادستانی مبنی بر بررسی موضوع و دستگیری متهم در اسرع وقت و اقدام به موقع پلیس فتای تاکستان مشخص شد این عمل غیرانسانی از سوی ناپدری دختر معلول (سندرم داون) در روستای اک بخش اسفرورین تاکستان انجام شده است.

وی اضافه کرد: متهم که به مواد مخدر از نوع شیشه اعتیاد دارد ظرف مدت کمتر از ۲۴ ساعت دستگیر و جهت انجام تحقیقات قضایی به دادگاه بخش اسفرورین تاکستان ارجاع شد. پیشتر مدیرکل بهزیستی قزوین از پیگیری این موضوع و تلاش برای شناسایی فرد کودک آزار از  طریق مراجع قضائی خبر داده بود. روز گذشته فیلمی در فضای مجازی منتشر شد که نشان می داد که کودکی دارای معلول سندروم داون مورد آزار و اذیت قرار گرفته است.

پیشنهاد می شود: تجاوز تازه داماد به دختر نوجوان؛ رومینا خودش را دار زد!

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • محمد ارسالی در

    از چهره ش معلومه حیوان است بچه بیچاره داره خفه میشه وال کن نیست دوباره تکرار میکنه باید سرب داغ به دهانش بزیزن مردیکه جانی شیشه ای

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها