|

بورس امروز چه شد؟ شاخص کل بورس امروز چهارشنبه 24 دی 99

بورس امروز چه شد؟ شاخص کل بورس امروز چهارشنبه 24 دی ماه 99 . بورس امروز چه شد؟

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- همانطور که می دانید بازار بورس یکی از محبوب ترین بازار های مالی در جهان می باشد. اگر شما نیز در بازار بورس فعالیت می کنید، طبیعتا می بایست اخبار و اطلاعات مرتبط بازار بورس برای شما اهمیت داشته باشد. اما شاید برای شما سوال باشد که بورس امروز چه شد؟ در ادامه قصد داریم تا گزارشی در خصوص بازار بورس و شاخص کل بازار امروز چهارشنبه 24 دی ماه 99 در آخرین روز معاملاتی هفته بپردازیم. در ادامه با ما همراه باشید.

بورس امروز چه شد؟

همان‌طور که پیش ‌بینی می‌شد بورس امروز چهارشنبه 24 دی 99 نیز به دلیل عرضه زیاد در نمادهای شاخص‌ساز روندی نزولی پیدا کرد و شاخص کل بیش از دو درصد ریزش کرد. در جریان معاملات امروز بازار سهام صف‌های فروش در برخی نمادهای شاخص‌ساز جمع شد و احتمالا یک ساعت پایانی معاملات شاهد روند بهتری باشیم، اما این حمایت‌ها از بازار سهام کارساز خواهد بود؟

باقر خادمی، کارشناس بازار سرمایه در گفتگو با تجارت‌نیوز در رابطه با روند بورس امروز گفت: امروز حمایت خوبی از گروه‌های خودرویی، پالایشی و شستا شد و به نظر می‌رسد ساعت ۱۱ به بعد بورس وضعیت بهتری پیدا کند. به عقیده بنده امروز آخرین روز روند منفی بورس است و احتمالا از هفته بعد بورس وضعیت بهتری پیدا خواهد کرد.

این کارشناس در رابطه با افت شدید شاخص کل گفت: شاخص کل ریزش زیادی کرده و از لحاظ تکنیکالی شاخص ریزش بیشتری خواهد داشت اما به نظرم با توجه به حمایت‌ها ریزش بورس از محدوده یک میلیون و ۲۰۰ هزار واحد بعید به نظر می‌رسد.

این کارشناس در رابطه با انتظار کاهش قیمت دلار گفت: سخنان رئیس جمهور در رابطه با کاهش قیمت دلار تا ۱۵ هزار تومان با آزاد شدن منابع بلوکه شده، محقق نخواهد شد و پایین‌تر آمدن قیمت دلار از ۲۳ هزار تومان با این حجم از کسری بودجه بعید است. این کارشناس در رابطه با رشد بورس در میان‌مدت گفت: به نظرم بازار سهام در میان‌مدت حدود ۱۰ تا ۱۵ درصد رشد خواهد کرد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها