|

الهام چرخنده : لعنت به همتون! + عکس

الهام چرخنده در واکنش به شایعه مخ زنی همسرش گفت: لعنت به همتون

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز : الهام چرخنده بازیگر مطرح تلویزیون و سینما کشورمان است. دیروز خبری منتشر شد مبنی بر اینکه الهام چرخنده با مخ زنی همسرش را وادار به ازدواج کرده، الهام چرخنده در واکنش به این خبر گفت: این اخبار کذب است 8 سال خواستند مرا تحقیر کنند، لعنت به کسانی که شایعه پراکنی می کنند.

 1244774_280


تمامی رویداد های مهم را در سایت شایانیوز مشاهده نمایید.


 عکس الهام چرخنده و شوهرش جنجالی شد

الهام چرخنده با انتشار عکس زیر نوشت: صلی_الله_علیک_یا_اباعبدالله سلام .. شکر گزاری یعنی؛ وقتی امروز چیزی رو داری ، یادت نره یک روزی آرزوی اون رو داشتی … خدایا؛ برای نعمت ها و داده هایت شکر و همچون همیشه ناظر و تسلیم و بنده ات هستیم ..

0.954132001288502541_irannaz_com

ماجرای الهام چرخنده و سید محمد درویشی

به تازگی تصویری کمتر دیده شده از الهام چرخنده و همسرش، سید محمد درویشی در فضای مجازی منتشر شده است. چند روزی بود خبر مهاجرت الهام چرخنده از ایران در فضای مجازی دست به دست می‎شد که الهام چرخنده بازیگر سینما و تلویزیون امروز اعلام کرد دلیل مهاجرتش به عراق، به دلیل شغل همسرش بوده و بعد از آن مجددا به ایران باز می‌گردد. پس از انتشار این خبر، به تازگی تصویری کمتر دیده شده از الهام چرخنده و همسرش حجت الاسلام سید محمد درویشی برای اولین بار در فضای مجازی به اشتراک گذاشته شد که در ادامه مشاهده می‎کنید.

مطالب پیشنهادی(عکس) لب های غنچه شده و منشوری سحر قریشی

الهام+چرخنده

مهاجرت الهام چرخنده

الهام چرخنده بازیگر سینما و تلویزیون که طی سال‌های اخیر پس از تغییر مسیر در فعالیت‌های حرفه‌ای خود با حواشی فراوانی مواجه بود. پس از آنکه نتوانست حواشی و جنجال‌های رسانه‌ای را مهار کند، بعد از یک دوره طولانی مدت سکوت و عدم فعالیت در سینما و تلویزیون، همراه همسرش از ایران خارج شد و برای زندگی به اتفاق سید محمد درویشی به کشور عراق مهاجرت کرد. الهام چرخنده (زهرایی) بازیگر سینما و تلویزیون، ضمن تایید مهاجرت خود از ایران اعلام کرد، مدتی است به همراه همسرش حجت الاسلام سید محمد درویشی در کربلا زندگی می‌کند.

مطالب پیشنهادی: خاطره مهران مدیری از دوران جنگ غوغا به پا کرد!

13234278_903 - Copy

بیوگرافی الهام چرخنده

الهام چرخنده (زاده ۴ تیر ۱۳۵۷ در کاشان) بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون و مستندساز ایرانی است. وی فعالیت خود را از سال ۱۳۷۵ با بازیگری در فیلم عروسی مهتاب آغاز کرد. چرخنده پیش‌تر به عنوان ترانه‌سرا و خواننده نیز سابقه کاری دارد و یک آلبوم موسیقی نیز ضبط کرده‌است . او و همسر سابقش در دهه ۱۳۸۰ مجری برنامه «ستاره مهاجر» در شبکه ماهواره‌ای مهاجر بودند که برنامه‌ای به سبک آمریکن آیدل بود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها