|

ماجرای بچه دنیا جهانبخت و مهراد جم چیست؟

دنیا جهانبخت و مهراد جم برای فرزندشان پیج اینستاگرام زدند.

لینک کوتاه کپی شد

دنیا جهانبخت و مهراد جم زوج حاشیه ساز اینستاگرام خبری مبنی بر بچه دار شدنشان منتشر کردند و پیج اینستاگرامی برای فرزندشان زدند و تا به این لحظه این پیج 473.869 هزار نفر دنبال کننده دارد، دنیا جهانبخت و مهراد جم به خاطر این ماجرا حواشی های زیادی را پشت سر گذاشتند. در ادامه شما می توانید عکس پیج فرزند دنیا جهانبخت و مهراد جم را در زیر متن مشاهده نمایید.

ریحانه+پارسا


تمامی رویداد های مهم را در سایت شایانیوز مشاهده نمایید.


بچه مهراد جم و دنیا جهانبخت کی به دنیا می آید

خبر بچه دار شدن دنیا جهانبخت به‌عنوان یک سوژه رسانه ای در اینستاگرام منتشر شد،روز گذشته دنیا جهانبخت با انتشار یک پست در صفحه اینستاگرامش از طرفداران خود خواست تا پیج صفحه فرزندش را که قرار است در سال ۲۰۲۱ به دنیا بیاید دنبال کنند

دنیا جهانبخت از زمانی معروف شد که به خاطر ساسی مانکن، خواننده آن ور آبی اقدام به خودکشی کرد. او در ادامه با مهراد جم وارد رابطه شد و این خواننده پاپ کشورمان پس از خروج از کشور از ارتباطش با دنیا جهانبخت خبر داد.

این روزها ماجرای پدر شدن مهراد جم و مادر شدن دنیا جهانبخت سوژه جدیدی است که آنها دست گرفته اند و قصد دارند تا از این طریق هم فالوور جذب کنند تا با تبلیغ گرفتن پول بیشتری بدست آورند.
 
1609779908_H9bJ9

اگر افراد بی هنر را دنبال میکنید، مقصر هستید

بگذارید اینطور بگویم که با دنبال کردن افراد بی علم و هنر و بی خاصیت تنها کاری که میکنید فقیر کردن بقیه مردم است. جامعه و اقتصاد در عجیب ترین زمان خود به سر میبرد. کشاورزی که غذای ما را تامین میکند باید در رنج و فقر زندگی کند. دانشجوی دکترایی که روی پروژه برای بهبود شرایط آموزشی کار میکند باید شب ها در اسنپ کار کند. نوازنده ای که بیش از ۱۵ سال از عمر خود صرف پاسداری از هنر های بومی کرده است باید برای بچه پولدار ها آلبوم پر کند و در همین زمان دنیا جهانبخت روزانه ۱۰۰ میلیون تومان درآمد دارد!

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    جون دنیا

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها