|

دماغ جنجالی نیوشا ضیغمی 10 هزار تا کامنت گرفت!

ماجرای دماغ نیوشا ضیغمی که هزار تا کامنت دریافت کرد.

لینک کوتاه کپی شد

نیوشا ضیغمی بازیگر تلویزیون و سینما کشورمان است. نیوشا ضیغمی ویدیویی از لایوش در صفحه رسمی اینستاگرامش منتشر کرد و در رابطه با عمل بینی اش راز عجیبی را فاش کرد و گفت: من دماغم مشکل داشت و یه دلیل مشکلی که داشت عمل کردم نه به خاطر چیز دیگری، همچنین این عمل خیلی عمل سختی بود. در ادامه شما می توانید ویدیو نیوشا ضیغمی را در زیر متن مشاهده کنید.

تمامی رویداد های مهم را در سایت شایانیوز مشاهده نمایید.

 

مهریه عجیب و متفاوت نیوشا ضیغمی

نیوشا ضیغمی بازیگر جوان سینما و تلویزیون، در صفحه شخصی خود در فضای مجازی، درباره میزان مهریه خود گفت: همیشه در زندگی‌ام از اینکه در مراسم خواستگاری صحبت از سکه و مهریه شود، متنفر بوده‌ام. فکر می‌کنم شأن یک خانم خیلی بیشتر از این است که با پول سنجیده شود. برای همین برای من هیچ وقت مسائل مالی مهم نبود.

وی افزود: مهریه من به نام الله تنها یک سکه طلاست. حرف‌های عجیبی در مورد زندگی من می‌زنند؛ ولی در حقیقت من و همسرم در کنار هم خیلی چیز‌ها را ساختیم. زندگی که با عشق باشد ارزش بیشتری نسبت به مسائل دیگر دارد. در نهایت هم هر دو تلاش می‌کنیم تا در آینده زندگی بهتری داشته باشیم.

نیوشا+ضیغمی

شروع کارهای تجاری

وقتی 17 ساله بود با فروش پرایدی که پدر برایش خریده بود و گرفتن وام برای خود خانه خرید، در دوران دانشجویی آشنایی اش با خانوم دکتری باعث مشارکت آنها در ایجاد کلینیک زیبایی پوست شد. در حال حاضر هم با همسر خود که متولد 1352 است در کار تجارت نقره و سرمایه گذاری روی فیلم ها فعالیت می کند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها