|

امیر تتلو دیوانه شد؛ تتلو کاندید انتخابات ریاست جمهوری 1400!

امیر تتلو چهره پرحاشیه اینستاگرامی در پیج جدید خود اعلام کرد که قصد دارد برای انتخابات ریاست جمهوری نامزد شود.

لینک کوتاه کپی شد
10

امیر تتلو خواننده رپ و چهره پرحاشیه در پیج اینستاگرامی جدیدش اعلام کرد که قصد دارد برای انتخابات 1400 ریاست جمهوری کاندید شود. 

تتلو در اظهارنظر عجیبی در کانال تلگرامی خود نوشت:

جدی به کاندیدا شدن من فکر کنید! اگر من را تایید صلاحیت کنید همه‌ی جهان را با خودتان آشتی می دهید.

احتمالا امیر تتلو این پست را در شرایطی در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرده که از لحاظ روانی و فکری وضعیت متعادلی نداشته است.

Untitled

پیشنهاد می شود: واکنش کاربران به اعلام کاندیداتوری امیر تتلو

امیر تتلو یک صفحه جدید در اینستاگرام

اردیبهشت امسال بود که تتلو در اقدامی خلاف اخلاق و قانون در صفحه اینستاگرام خود برای دختران زیر سن قانونی و نوجوان، فراخوان غیر اخلاقی منتشر کرده بود.

آزاده، همسر هیچ‌کس، خواننده رپ مشهور ایرانی، پیج اینستاگرامی تتلو را بابت تمایل نشان‌دادن به رابطه ‌جنسی با دختران زیر سن‌ قانونی، به اینستاگرام ریپورت کرده و کارزار ریپورت او را کلید زد و سرانجام اینستاگرام به دلیل فعالیت‌های غیراخلاقی صفحه این خواننده خارج نشین را مسدود کرده است. 

4430615

از آن زمان تاکنون امیر تتلو چند صفحه اینستاگرام برای خود ایجاد کرد صفحاتی که هرگز تعداد فالوئرهای آن به پیج قبلی که بیش از 4 میلیون دنبال کننده داشت نزدیک هم نشد. حالا امیر تتلو صفحه اینستاگرام جدیدی راه اندازی کرده و گویا قصد دارد در این پیج محصولاتی را برای فروش به طرفدارانش عرضه کند و برای شروع هم کتاب زندگی نامه خود را قرار است از طریق همین پیج به فروش برساند.

پیشنهاد می شود: آهنگ خشم تاریخ امیر تتلو عذرخواهی از هواداران است

تتلو نه آهنگ جدید می دهد نه کنسرت

این خواننده که حدود ۲ سال است در ایران نیست و تا کنون دو کنسرت برگزار کرده است ادامه داد: « موسیقی در من مُرده و من به جز بی ادبی چیزی از هوادارا و به غیر از کم کاری چیزی از اعضای تیم ندیدم.»

به گفته امیر تتلو، لغو کنسرت همزمان با عدم پخش آهنگ جدید صورت می گیرد. «متاسفانه من واقعا موسیقی رو گذاشتم کنار و این شامل کنسرت هم میشه ! فقط راجع به پخش آهنگ نیست.»

او در انتقاد از هوادران و اطرافیانش گفت: «هوادارامون بیشتر دشمنن. اینکه که واسه عید آهنگ که کار نمیکنم هیچ ! کنسرت هم کار نمیکنم.»

تتلو با طعنه گفت :« من فقط فضای دورم مناسب بچه دار شدن و زن و شوهر بازیو و نهایتا حرکات کششیه. و البته تتو زدن .حد ازم توقع داشته باشین‌ ! در حد فضایی که درست کردین.

Screen-Shot-2021-01-04-at-12.44.18

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    اخه یکی نیست به این اسکل بگه فازت چیه

  • Gh ارسالی در

    ما هوادارات ازتو حمایت میکنیم

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها