|

ویدیو مهناز افشار در اتاق خواب با لباس سفید!

ویدیو مهناز افشار در اتاق خواب لو رفت.

لینک کوتاه کپی شد

مهناز افشار بازیگر مطرح تلویزیون و سینما کشورمان بود. مهناز افشار در صفحه رسمی اینستاگرامش ویدیویی منتشر کرد که با بازخورد زیاد کاربران همراه شد. این ویدیو مهناز افشار معنا دار است و معلوم نیست که دارد به چه کسی نگاه می کند. در ادامه شما می توانید ویدیو منتشر شده توسط مهناز افشار را در زیر متن مشاهده نمایید:

تمامی رویداد های مهم را در سایت شایانیوز مشاهده نمایید.

شلوارک کوتاه مهناز افشار جنجال به پا کرد!

مهناز افشار بازیگر خوب سینما در 21خرداد 1356 در تهران متولد شد. مهناز افشار دیپلم دبیرستان را در رشته تجربی گرفت و بازیگری را در کلاس‌های حمید سمندریان تعلیم و با گمشده وارد دنیای بازیگری شد او با بازی در فیلم آتش بس در کنار محمدرضا گلزار به شهرت زیادی رسید. مهناز افشار با ازدواج با یاسین رامین ، فرزند محمدعلی رامین معاون وزیر دولت احمدی‌نژاد صاحب دختری به نام لیانا شد. مهناز افشار به تازگی از همسرش جدا شده و در مسابقه استعداد یابی شبکه ام‌بی‌سی پرشیا به داوری مشغول است. مهناز افشار چندی پیش عکسی از خود که در حال دوچرخه سواری بود منتشر کرد و حاشیه ساز شد، ولی بار دیگر مهناز افشار تصویری از تیپ ضد کرونایی خود در باشگاه بدنسازی با شلوارک عجیبش منتشر کرد و توجه همه کاربران را به خود جلب کرد. تصاویر زیر بازگوی همه چیز درباره ی وی است :

file

مطالب پیشنهادی : عکس گلشیفته فراهانی و پدرش در ساحل جنجالی شد!

مهناز افشار

اطلاعات شخصی نام تولد تولد تابعیت شوهر شریک فرزندان زندگی عملی اشتغال سالها فعالیت
مهناز افشار
11 ژوئن 1977 (43 ساله) تهران ، ایران
Flag of Iran.svgایرانمقدار ویژگی (P27) را در Wikidata تنظیم کنید
یاسر رامین (متاهل 2014)
محمد رضا کلازار (2000-2007)
1
بازیگر
1999 - تا به امروز

file (1)

مطالب پیشنهادی : دو بازیگر پایتخت در آغوش + عکس های جنجالی

مهناز افشار، بازیگر فیلم های تلویزیونی ایران است که در تهران متولد و بزرگ شده است.

افشار در یک خانه فرقه ای بزرگ شد ، بنابراین پدرش در ابتدا مانع بازیگری وی شد. وی دیپلم علوم طبیعی را گرفت و تحصیلات خود را در گروه ویرایش ادامه داد تا اینکه لیسانس گرفت . افشار در کلاس های حمید سمندریان شرکت کرد و هنر بازیگری را از او آموخت.

افشار آغاز شد او کار هنری را با عمل در ایران گروه تلویزیونی گمشده در سال 1997، پس از آن او در فیلم عمل دوستان توسط کارگردانی علی شاه حاتمی در سال 1998، و این فیلم او در نظر گرفته اولین کار سینمایی، و افشار بهترین شناخته شده است برای او در این فیلم اقدام حماس از عشق های کارگردانی نادر Makdis در سال 1999.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی