|

حرمسرای امیر تتلو در ترکیه با دختران زیبا + عکس

عکس امیر تتلو با دختران مختلف در حرمسرایش در ترکیه او رفت.

لینک کوتاه کپی شد
2

امیر تتلو خواننده پرطرفدار و با استعداد ایرانیست که به ترکیه مهاجرت کرده و حاشیه های زیادی داشته است. امیر تتلو با کشیدن مواد مخدر خودش را در بین مردم و بعضی از طرفدارانش خراب کرده و دیگر برای مردم ارزشی ندارد. عکس های امیر تتلو با دختران مختلف در ترکیه جنجال به پا کرد.


تمامی رویداد های مهم را در سایت شایانیوز مشاهده نمایید.


درخواست وقیحانه تتلو از دختران!

هر از گاهی یکی مسئول می‌شه و از بین هوادارانش دخترای باب طبعش رو انتخاب می‌کنه و می‌فرسته خونه‌ش. الآن نوشته دنبال دختر بین پونزده تا بیست ساله! یعنی زیر سن قانونی! چطوری باید جلوی این فاجعه رو گرفت ؛ به پیام‌هایی که براش فرستادن دقت کنید!!!

file (2)

دانلود آهنگ "من باهات قهرم" امیرتتلو ؛ عاشقانه تتلو

file (3)

ماجرای حرمسرای تتلو

ماجرا از آنجا آغاز شد تتلو در ادامه اقدامات عجیب و عموما غیراخلاقی با فراخوانی اینستاگرامی از دختران نوجوان طرفدار خود برای رابطه جنسی دعوت کرد. برخی از هواداران او نیز این فراخوان را به صورت گسترده‌ای منتشر کردند.

تتلو خواستار جذب "دختر‌های ۱۵ تا ۲۰ ساله ساکن ترکیه" شده بود.

درخواست تتلو برای رابطه با دختران زیر سن قانونی با موجی از انتقاد‌ها روبرو شد و فعالان حقوق زنان برای بسته شدن صفحه او به اینستاگرام فشار آوردند. منتقدان تتلو می‌گویند او در ترکیه "حرمسرا" به راه انداخته است. قرار است تتلو به زودی آهنگی با عنوان "حرمسرا" منتشر کند.

69tatalooi_1595157068

راه اندازی جنبش ضد تتلو

راه اندازی جنبش ضد تتلو فقط در شبکه‌های اجتماعی فارسی زبان نبود و کاربران ترک نیز به آن پیوستند. یک روزنامه‌نگار مشهور ترک در توییتی از پلیس امنیت ترکیه خواسته است که با این خواننده برخورد کند.

بسیار از فعالان مدنی و حقوق بشر در خارج از کشور برای حذف تتلو ازاینستاگرام تلاش کردند. از جمله این افراد "هیچکس" خواننده و همسرش بودند. ظاهرا همسر هیچکس از سوی تتلو به صورت آنلاین مورد آزار جنسیتی قرار گرفته بود.

همچنین برخی فعالان مدنی خواستار آن شده‌اند که کمپانی آونگ که به نوعی اسپانسر هنری تتلوست، حمایت خود را از این خواننده قطع کند. البته "آونگ" تاکنونی واکنشی به ماجرای تازه تتلو نشان نداده است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • خخخخخ ارسالی در

    عجب زمونی شدہ طرف افتخار میارہ واسہ کشورش

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها