|

حامد اژدری داماد خانواده علی انصاریان کیست؟

حامد اژدری داماد خانواده علی انصاریان درباره آخرین وضعیت علی توضیح داد.

لینک کوتاه کپی شد
1

حامد اژدری، داماد خانواده انصاریان درباره آخرین وضعیت علی انصاریان که گفته می‌شود به وخامت انجامیده است، گفت: از بعد از ظهر دیروز، یک مقدار اکسیژن او بالا و پایین شد و تیم پزشکی از شب گذشته تصمیم گرفت روش دیگری را انجام بدهد که جواب نگرفت و متأسفانه علی به کما رفت.

بیوگرافی علی انصاریان

علی انصاریان متولد ۱۴ تیر ۱۳۵۶ در تهران، بازیکن پیشین و بازیگر فعلی است. وی هر سه حرفه پرطرفداران در ایران رو تجربه کرده، بتدا بازیکن فوتبال بود سپس خواننده شد و هم اکنون وارد حرفه بازیگری و تهیه کنندگی و حتی کارگردانی شده است و سابقه بازی در پرسپولیس و سپس در استقلال را هم دارد !

 

حواشی های علی انصاریان

علی انصاریان در سال های اخیر در برنامه ورزشگاه شبکه ۵ سیما به عنوان مجری حضور یافت که جنجال های زیادی در پی داشت.

برنامه زابیواکا در تلویزیون آیوا و برنامه مسابقه منچ در شبکه ۵ در سال نود و هشت از دیگر کارهای علی انصاریان بوده است. علی انصاری بزرگ ترین اشتباه زندگی خود را رفتن به استقلال تهران اعلام کرد. البته داستان گوگوش نیز او را برای مدتی، در کانون توجه رسانه ها قرار داد.

اینستاگرام علی انصاریان

علی انصاریان دارای ۱ میلیون دنبال کننده در اینستاگرام است. اینستاگرام علی انصاریان و مهرداد میناوند و گوهر خیراندیش و نیوشا ضیغمی که ۴ کرونایی از کلکسیون سلبریتی های سینما و ورزش ایران هستند، در بهمن ۹۹ در کانون توجه اینستاگردها قرار گرفته است. علی انصاریان امکان کامنت گذاری را بر روی بسیاری از پست هایش مسدود کرده بود.

منبع: روزیاتو

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی