|

تحلیل اقتصادی

کدام سهام امروز چهارشنبه 15 بهمن 99 بیشترین سود را داشتند؟

سهامداران شرکت ‌های خوراک دام پارس، درخشان تهران و کربن ایران سود کردند.

لینک کوتاه کپی شد

امروز چهارشنبه 15 بهمن 99 اگرچه بازار بورس وضعیت وخیمی داشت. اما برخی از نمادها نیز وضعیت مثبتی داشتند. سهامداران شرکت ‌های خوراک دام پارس، درخشان تهران و کربن ایران در بورس و معامله ‌گران شرکت ‌های شیر پاستوریزه پگاه گلستان، قاسم ایران و شهرسازی و خانه ‌سازی باغمیشه در فرابورس بیشترین سود را کسب کردند.

شاخص بورس در جریان معاملات امروز بورس با افت ۳۲هزار و ۴۷واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۱۷۳هزار و ۴۱۹واحد به کار خود پایان داد و بیش از ۸میلیارد و ۷۱۰میلیون سهم و حق‌تقدم به‌‌ارزش ۸هزار و ۵۴۳میلیارد تومان در یک میلیون و ۷۶هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بر این اساس سهامداران شرکت‌های خوراک دام پارس، درخشان تهران و کربن ایران بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند و در مقابل دارندگان سهام شرکت‌های معدنی دماوند، نیروکلر و ریخته‌گری تراکتورسازی ایران بیشترین افت را تجربه کردند.

این گزارش می‌افزاید: در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله ۲میلیارد و ۳۰۶میلیون ورقه به‌ارزش ۱۵ هزار و ۳۹۲ میلیارد تومان در ۶۳۴هزار نوبت، آیفکس ۲۳۴واحد افت کرد و در ارتفاع ۱۷ هزار و ۴۳۴ واحد قرار گرفت. در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های شیر پاستوریزه پگاه گلستان، قاسم ایران و شهرسازی و خانه‌سازی باغمیشه بیشترین رشد را داشتند و شرکت‌های کشاورزی و دامپروری ملارد شیر، تولید و صادرات ریشمک و توسعه مولد نیروگاهی جهرم بیشترین کاهش قیمت را داشتند.

منبع: گسترش نیوز

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی