|

تحلیل بورس

پیش بینی بازار بورس فردا سه شنبه 21 بهمن 99 ، شاخص کانال 1 میلیون و 200 هزار واحد را پس می گیرد؟

شاخص کانال 1 میلیون و 200 هزار واحد را پس می گیرد؟ پیش بینی بورس فردا 21 بهمن 99 .

لینک کوتاه کپی شد

پیش بینی بازار بورس فردا سه شنبه 21 بهمن 99 ، فردا بورس چه خواهد شد؟ آیا بورس کانال یک میلیون و 200 هزار واحد را پس می گیرد؟ قبل از آن که به تحلیل و پیش بینی بازار بورس فردا سه شنبه 21 بهمن 99 بپردازیم، لازم است تا نگاهی به روند بازار بورس امروز داشته باشیم. بورس امروز دوشنبه 20 بهمن ماه 99 همانطور که پیش بینی شده بود توانست مثبت و تا محدوده 20 هزار واحد رشد کند. البته هنوز ریزش های اخیر شاخص کل جبران نشده است. سوال اصلی سهامداران این است که آیا بورس دوباره وارد کانال 1 میلیون و 200 هزار واحد می شود؟ به هر ترتیب آیا این روند مثبت بورس در معاملات فردا سه شنه 21 بهمن 99 نیز وجود خواهد داشت؟ بورس فردا سه شنبه 21 بهمن 99 چه می شود؟ در این مقاله به تحلیل و پیش بینی بازار بورس فردا سه شنبه 21 بهمن ماه 99 می پردازیم. با ما در ادامه همراه باشید.

پیشنهاد می شود: واکنش وزیر اقتصاد به گفته های آقای روحانی در خصوص پالایش یکم

بورس امروز چه شد؟

در این مقاله قصد داریم تا به پیش بینی بازار بورس فردا سه شنبه 21 بهمن ماه 99 بپردازیم. بیشتر کارشناسان اعتقاد دارند که روند معاملات بورس تا پایان این هفته سمت و سویی مثبت دارد. بنابراین انتظار می رود فردا نیز بورس متعادل باشد. اما اجازه دهید تا ابتدا نگاهی به بازار بورس امروز داشته و سپس به توجه به نظر کارشناسان و فعالان اقتصادی به پیش بینی بورس فردا سه شنبه 21 بهمن 99 بپردازیم.

پیشنهاد می شود: آیا بورس چهارشنبه 22 بهمن تعطیل است؟

در معاملات بازار بورس امروز نماد های «خساپا»، «شستا»، «شپنا»، «خودرو»، «شتران»، «خگستر» و «برکت» در گروه پر تراکنش ‌ترین ‌های بورس و نمادهای «سپیدار»، «وسپهر»، «ذوب»، «کزغال»، «شاروم»، «زملارد» و «کلر» در گروه پر تراکنش ‌ترین‌ های فرابورس قرار گرفتند.

امروز دوشنبه 20 بهمن 99 شاخص کل بورس با رشد 22 هزار واحدی همراه بود و بورس امروز مثبت به پایان رسید. با رشد 22 هزار واحدی امروز شاخص کل بورس دوشنبه 20 بهمن 99 به رقم 1,192,834.65 واحد رسید. اما فردا سه شنبه 21 بهمن 99 بورس چه خواهد شد؟

پیشنهاد می شود: گزارش لحظه ای بازار بورس امروز دوشنبه 20 بهمن 99

پیش بینی بورس فردا سه شنبه 21 بهمن 99

همانطور که پیش تر نیز اشاره کردیم نظر برخی از کارشناسان اقتصادی و فعالان بازار بورس در خصوص پیش بینی بازار بورس فردا سه شنبه 21 بهمن ماه 99 این است که روند معاملات بورس تا پایان این هفته سمت و سویی مثبت دارد. بنابراین انتظار می رود فردا نیز بورس متعادل بوده و نماد های شاخص ساز مثبت و صعودی باشند. 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی