|

رصد بازار

قیمت دلار و یورو امروز شنبه 25 بهمن 99 ، افزایش قیمت دلار در بازار

قیمت دلار ، یورو ، لیر و درهم امروز شنبه 25 بهمن ماه 99 در بازار چند است؟

لینک کوتاه کپی شد

قیمت دلار یورو ، پوند ، لیر و درهم امروز شنبه 25 بهمن 99 در بازار آزاد ، بانک مرکزی و صرافی ملی چند است؟ دلار و یورو امروز شنبه 25 بهمن 99 با چه تغییراتی مواجه بوده اند؟ آیا قیمت دلار یورو پوند لیر و درهم امروز هم افزایش داشته است؟ در این مقاله قصد داریم تا به بررسی قیمت دلار ، یورو ، لیر ، درهم و سایر ارز ها در بازار آزاد و صرافی ملی امروز شنبه 25 بهمن ماه 99 بپردازیم. همانطور که می دانید دلار و یورو از مهم ترین و محبوب ترین پول های رایج دنیا می باشند. گفته می شود که بیشترین و مهم ترین ذخایر ارزی در جهان مربوط به همین دلار و یورو می باشد.

پیشنهاد می شود: قیمت طلا 18 عیار و انواع سکه امروز شنبه 25 بهمن 99

اگر برای شما سوال است که چرا قیمت دلار و یورو در بازار اهمیت بالایی دارد باید بگوییم که میزان محبوبیت باعث شده تا افراد بسیاری در بخش دلار و یورو سرمایه گذاری کنند. در این مقاله قصد داریم تا به بررسی قیمت دلار ، یورو ، پوند ، لیر و درهم امروز شنبه 25 بهمن ماه 99 که از مهم ترین ارز های جهان می باشند، بپردازیم. اما باید توجه داشته باشید که قیمت ارز در بازار ما چند نرخی می باشد.

بنابراین شما بایستی از قیمت انواع ارز در تمام این بازار ها مطلع باشید. در قسمت اول به بررسی قیمت دلار و قیمت یورو همچنین قیمت لیر و درهم صرافی ملی امروز شنبه 25 بهمن ماه 99 می پردازیم. قیمت دلار صرافی ملی امروز شنبه 25 بهمن ماه 99 برای فروش و خرید با نرخ ارز ، دلار و یورو در بازار آزاد امروز شنبه 25 بهمن 99 تفاوت دارد.

قیمت دلار در صرافی ملی امروز شنبه 25 بهمن 99

عنوان خرید فروش
یورو 297,700 302,700
دلار 244,800 249,800
درهم 0 0

امروز شنبه 25 بهمن ماه 99 در اولین روز از آخرین هفته بهمن ماه قیمت دلار و یورو در صرافی ملی به شرح زیر می باشد. قیمت دلار در صرافی ملی امروز 25 بهمن برابر با 24480 تومان. همچنین قیمت یورو در صرافی ملی امروز شنبه 25 بهمن 99 برابر با 30270 تومان. در ادامه این خبر به بررسی قیمت دلار ، یورو ، پوند ، لیر و درهم در بازار آزاد امروز شنبه 25 بهمن 99 توجه داشته باشید. 

قیمت دلار و یورو در بازار آزاد امروز شنبه 25 بهمن 99

همانطور که می دانید قیمت دلار  ، یورو ، پوند ، لیر و درهم و حتی سایر ارز ها در کشور ما چند نرخی می باشد. برای مثال قیمت دلار در صرافی ملی ، بازار آزاد ، بانک مرکزی ، سامانه نیما و غیره تفاوت دارد. در ادامه ما قیمت چند ارز محبوب در بازار امروز شنبه 25 بهمن 99 در بازار آزاد را برای شما عزیزان آورده ایم.

انواع ارز نرخ خرید نرخ فروش
دلار 26000 26100
یورو 31485 31635
پوند 35925 36125
درهم امارات 7085 7105
لیر ترکیه 3690 3710

پیش بینی قیمت دلار امروز شنبه 25 بهمن 99

اسکناس آمریکایی در روز آخر هفته ۶۰۰ تومان رشد کرد و به بهای ۲۵هزار و ۷۰۰ تومان رسید. امروز برای قیمت دلار چه پیش‌بینی‌هایی می‌شود؟ در خصوص پیش بینی قیمت دلار امروز شنبه 25 بهمن 99 باید اشاره کنیم که رشد روز سه‌شنبه موجب شد قیمت دلار از اقامتگاه یک ماهه خود خارج شود. بازار ارز طی یک ماه در دامنه ۲۱ تا ۲۵ هزار تومانی تغییرات خود را به ثبت رسانده بود؛ تحلیل‌گران فنی عنوان کرده بودند که درصورت خروج دلار از سقف دامنه مجاز یک ماهه خود، رشد قیمت شدت بیشتری خواهد گرفت. اتفاقی که در روز پنج‌شنبه رخ داد.

دلار پنج‌ شنبه دو هفته پیش در محدوده ۲۳ هزار و ۹۴۰ تومانی قرار داشت و طی هفته گذشته توانست حدود ۱۸۰۰ تومان افزایش قیمت را به ثبت برساند. هفته پیش دلار بازدهی منفی ۵ صدم درصدی را تجربه کرده بود و در ماه‌های اخیر عمدتا در مسیر کاهشی قرار داشت. همین مساله، افزایش قیمت دلار در هفته گذشته را برای برخی بازیگران بازار ارز بسیار مهم کرد و سمت و سوی انتظارات را تحت تاثیر قرار داد.

پیشنهاد می شود: قیمت بیت کوین امروز شنبه 25 بهمن 99 

برخی معامله‌گران فنی باور دارند با عبور دلار از مرز ۲۵ هزار تومانی، بازار در کانال صعودی بلند مدت قرار گرفته است. در مقابل، برخی دیگر باور داشتند از این نقطه سودگیری‌های ارزی شروع خواهد شد. گروه دوم معتقدند بازار دلار در ابتدای هفته کانال ۲۶ هزار تومان را ملاقات خواهد کرد و پس آن در جاده کاهشی قرار خواهد گرفت. در واقع گروه دوم معامله‌گران باور دارند‌، روند افزایشی بازار به پایان رسیده است.

واکنش بازارساز به افزایش قیمت دلار در بازار آزاد، بالا بردن ارزش این ارز بر تابلوی صرافی‌های بانکی بود. در انتهای هفته قیمت دلار بر تابلوی صرافی‌های بانکی ۲۴ هزار و ۷۰۰ تومان بود که هزار تومان بیشتر از روز دوشنبه بود. با این حال، همچنان هزار تومان کمتر از بازار آزاد بود و این فاصله موجب می‌شد صف‌های ارزی در برابر برخی صرافی‌ها شکل بگیرد.

یکی از عواملی که به دلار کمک کرد  راحت‌تر در مسیر افزایشی حرکت کند، رشد نرخ حواله درهم بود. درهم در انتهای هفته گذشته به بالای مرز حساس ۷ هزار تومانی رفت. به باور تحلیل‌گران فنی، عبور درهم از این مرز نقش زیادی در بالا رفتن انتظارات افزایشی بازیگران بازار ارز داخلی داشت.

پیشنهاد می شود: نرخ ارز در بازار امروز شنبه 25 بهمن 99

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها