|

تحلیل بورس

پیش بینی بورس امروز سه شنبه 28 بهمن 99 ، بورس امروز منفی است؟

پیش بینی بورس امروز سه شنبه 28 بهمن 99 . بازار بورس امروز چه می شود؟

لینک کوتاه کپی شد

در پایان معاملات دیروز بازار سهام، شاخص کل بورس با افتی ۷ هزار واحدی دومین روز متوالی نزولی خود را به ثبت رساند. بازار امروز چگونه پیش می‌رود؟  محمدمهدی عشریه، کارشناس بازار سرمایه در رابطه با روند بورس امروز گفت: به دلیل اینکه معاملات دیروز با تحرکات مثبت همراه بود احتمالا امروز بورس روند مثبتی دارد.

جزئیات بیشتر و نظرات مخاطبان درباره روند احتمالی امروز بازار سهام را در گزارش پیش‌بینی بورس ۲۸ بهمن ماه ۹۹ بخوانید. همچنین دنیای اقتصاد پیش ‌بینی بورس امروز را در جدول زیر منتشر کرد:

پیشنهاد می شود: گزارش لحظه ای بورس امروز سه شنبه 28 بهمن 99

download-12

اما پیش بینی بسیاری از کارشناسان در خصوص بازار بورس امروز سه شنبه 28 بهمن 99 این است که اگر شاخص کل قادر به عبور از محدوده مقاومتی نباشد ممکن است در کانال 1 میلیون و 200 هزار واحدی درجا بزند. نکته مهم در خصوص صعود و رشد بورس در روز های گذشته این بود که این نوسانات و جو مثبت به دلیل برخی مصوبات جدید سازمان بورس بود.

اگرچه این مصوبات مثبت بودند اما به صورت بلند مدت قادر به مثبت کردن بازار بورس نخواهند بود. از نظر کارشناسان ما تنها راه نجات بورس و مثبت شدن حقیقی بازار ورود پول حقیقی یا سرمایه هوشمند به بازار بورس می باشد. 

پیشنهاد می شود: قیمت دلار یورو لیر درهم امروز سه شنبه 27 بهمن 99

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی