|

(عکس) بازیگران مجرد سریال ملکه گدایان + بیوگرافی

عکس بازیگران مجرد سریال ملکه گدایان

لینک کوتاه کپی شد
3
آرمان درویش «Arman Darvish» هنرپیشه سینما و تلویزیون متولد بیست و نهمین روز از مرداد ماه سال 1366 در شهر ملایر است. وی در خانواده ای هنری بزرگ شده است مادر ایشان خانم شهناز نصرتی است که در فیلم پسر کشی با پسرش به ایفای نقش پرداخته است. آرمان یک بردادر کوچکتر از خودش به اسم آیت درویش دارد.

berooztarinclip_1613650565_2

شبنم قربانی بازیگر نقش سارا در سریال ملکه گدایان متولد دهه ی 60 در تهران است . هیچ اطلاعاتی از زندگی خصوصی خانم قربانی در دسترس نیست و به محض انتشار اطلاعات بیشتر این بخش از پورتال پندارمووی بروز رسانی خواهد شد.

berooztarinclip_1613650565_3

باران کوثری 25 مهر 1364 در تهران به دنیا آمده و دانش آموختهٔ رشته نمایش از هنرستان سوره است . او فرزند رخشان بنی اعتماد کارگردان و جهانگیر کوثری تهیه کننده ، مجری ، گزارشگر فوتبال و روزنامه نگار میباشد .بهترین بابای دنیا (1370) ساخته داریوش فرهنگ ، نخستین تجربه بازیگری اوست. نقش آفرینی های بعدی وی تا سال 1380 به تمامی در فیلم های مادرش رخشان بنی اعتماد است .

berooztarinclip_1613650565_4

محمدرضا غفاری بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان 6 مرداد 1364 در تهران متولد شد . این بازیگر سینما و تلویزیون دانش آموخته رشته گرافیک است و نقاشی را به صورت حرفه ای ادامه میدهد و به دلیل علاقه ای که به بازیگری داشت با شرکت در کلاس های بازیگری به دنیای هنر راه یافت .

berooztarinclip_1613650565_5

 

یسنا میرطهماسب متولد 28 فروردین 1378 در تهران، بازیگر است . دانشجوی رشته معماری می باشد، در یک خانواده هنرمند پرورش یافت و حالا بدون هیچ تجربه قبلی می خواهد به موفقیت های هومن سیدی و نوید محمدزاده برسد

berooztarinclip_1613650565_6

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • بانو ارسالی در

    از نظر من این خانمها که بعد از معروف شدن این جور رنگ عوض کردن خیلی عوض هستند چرا از خوب‌ها یاد نمیگیرند مثل خانم ثریا قاسمی و وو

  • ناشناس ارسالی در

    واقعاکه سینماوتلویزیون فوق العاده جای فاسدیه

  • علی ارسالی در

    سریال ملکه گدایان خیلی سریال خوب و جذابیه😍من خیلی میخوام بدونم آخرش چی میشه ممنون از کارگردان این سریال جذاب💕

  • طرفدار باران کوثری از بهمن ۹۹ برای همیشه ارسالی در

    باران کوثری، فرزاد فرزین و آرمان درویش عالی هستن
    من با این سریال تا ابد و برای همیشه طرفدار باران کوثری شدم
    #fan_forever

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها