|

اما نقش متفاوت مهران غفوریان در قورباغه!

و اما نقش متفاوت مهران غفوریان در قورباغه! سریال قورباغه هر دوشنبه در نماوا منتشر خواهد شد.

لینک کوتاه کپی شد

مهران غفوریان بازیگر مطرح و با استعداد تلویزیون و سینما کشورمان است . مهران غفوریان متولد 3 شهریور 1353 متولد تهران است . مهران غفوریان در سریال پر طرفدار قورباغه ایفای نقش کرده که شما مخاطبان عزیز می توانید قسمتی از سریال قورباقه با نقش آفرینی مهران غفوریان را در زیر متن مشاهده نمایید :

مهران غفوریان بازیگر، کارگردان، کمدین و فیلم نامه نویس ایرانی سینما و تلویزیون و رادیو است. مهران غفوریان فارغ التحصیل رشته ی نقاشی - نقاشی عمومی در دانشگاه آزاد واحد تهران مرکز میباشد. بازیگری را با مجموعه طنز جنگ 39، به کارگردانی داریوش کاردان آغاز کرد؛ و خیلی زود به عرصه کارگردانان تلویزیونی پیوست.

بیوگرافی-مهران-غفوریان

کارگردانی و بازیگری های چشم گیر مهران غفوریان

از سال 1376 بود که برنامه گل ها را ساخت و پس از آن حرف تو حرف، سپس در برنامه 1377، با مهران مدیری هم بازی شد، سپس این چند نفر را کارگردانی کرد که در بین مردم به نام هژیرها معروف شده بود. بعد از آن هم، زیر آسمان شهر را ساخت که آغازی شد برای پخش هر شب سریالها در تلویزیون. با موفقیت این مجموعه وی مبادرت به ساخت سری دوم و سوم آن نمود.

17

ریشه هنر در خانواده مهران غفوریان از پدر آن ها که خطاط بوده آغاز شده است که علاو بر این هنر ها نقاشی و آواز خوانی را هم داشته اند.

مهران غفوریان یک بردار به اسم مهدی دارد که 5 سال از وی بزرگتر می باشد و تحصیلات دانشگاهی خود را در رشته موسیقی انجام داده است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها