|

امیر تتلو و نیلی افشار در کنار هم چه می کنند؟ + عکس

عکس جدید امیر تتلو و نیلی افشار در اینستاگرام لو رفت

لینک کوتاه کپی شد
1

امیر تتلو و نیلی افشار دو شاخ پر طرفدار اینستاگرام هستند . امیر تتلو و نیلی افشار در گذشته باهم ارتباط و رفت و آمد خانوادگی داشتند اما در آن زمان پویان مختاری از نیلی طلاق نگرفته بود و ارتباطشان در حد یک دوستی ساده بود . عکسی به تازگی در اینستاگرام منتشر شده که مربوط به امیر تتلو و نیلی افشار است . در ادامه شما می توانید عکس امیر تتلو و نیلی افشار را در زیر متن مشاهده نمایید : 

amirtataloow_78_1613828418

خبر مهم : تتلو به سیم آخر زد ؛ تتلو عکس خواهر و مادر تتلو منتشر شد!

دعوای پویان مختاری و تتلو از کجا آغاز شد؟

چند روز پیش پویان مختاری با همسرش نیلی افشار دعوا کرد و در استوری اینستاگرامش اعلام کرد دیگه هر کاری کردم این رابطه درست نمیشه و بهتره از هم جدا بشیم، برای همین نیلی افشار هم که شروع به گریه کردن کرده بود و صحبت هایی در مورد همسرش کرده بود امیر تتلو نیز وارد ماجرا شده بود و یه جورایی از نیلی طرفداری کرده بود . پویان که خیلی از این موضوع ناراحت شده بود در استوری های اینستاگرامش با امیر تتلو کل انداخت و یه سری مسائل را وسط کشید و تتلو را تهدید کرد که ساکت شود.

pariii__tatality_1614186460

پاسخ امیر تتلو به ادعاهای پویان مختاری

اما صحبت امیر تتلو در مورد این دعوا یه چیز دیگس که وی گفت: وقتی من 15 ساله کارم موزیکه و از تکست موزیک تو ایراد میگیرم تو به این میگی بی احترامی؟ تو انتظار داری الان امیر تتلو باشی؟ شما فکر کنید من الان دوست آرینا هستم اون میره توی قفس مسابقه بعد من میتونم بگم بوکسورم؟ من از زمانی که به دنیا اومد دارم متن آهنگ می نویسم اونوقت تو چند ساله اومدی تو کار و…

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها