|

دانلود آهنگ همایون شجریان آسمان ابری؛ تیتراژ سریال می‌خواهم زنده بمانم

«آسمان ابری» در قالب موسیقی تیتراژ سریال «می‌خواهم زنده بمانم» به آهنگسازی غلامرضا صادقی و خوانندگی همایون شجریان منتشر شد.

لینک کوتاه کپی شد

«آسمان ابری» عنوان یکی از تازه‌ترین آثار موسیقایی همایون شجریان خواننده موسیقی ایرانی است که در قالب موسیقی تیتراژ سریال «می‌خواهم زنده بمانم» به کارگردانی شهرام شاه حسینی به آهنگسازی غلامرضا صادقی در دسترس مخاطبان قرار گرفت.

در این اثر بر اساس اشعاری از حسین منزوی و غلامرضا طریقی منتشر شده، غلامرضا صادقی آهنگساز و تنظیم کننده، همایون شجریان خواننده، پدرام فریوسفی، میثم مروستی، نیلوفر محبی، امین عطایی و مهرداد عالمی نوازندگان، کاوه عابدین و مرجان معصومی (استودیو صبا) مدیریت ضبط، گروه اجرایی را تشکیل می‌دهند.

سریال می خواهم زنده بمانم که هم نام فیلمی سینمایی به کارگردانی ایرج قادری و تهیه کنندگی مرتضی شایسته (هدایت فیلم) است پاییز و زمستان 99 و بدون سر و صدا و حواشی فیلمبرداری شد.

گروه بازیگری این سریال را نیز حامد بهداد، بابک کریمی، سحر دولتشاهی، پدرام شریفی، مهران احمدی، افسانه چهره آزاد، علی شادمان، آزاده صمدی، مهدی حسینی نیا، فرید سجادی حسینی، محمد رضا مالکی و... تشکیل می دهند.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی