|

(عکس) سرطان شراره درشتی بازیگر ایرانی را در سوئیس به بیمارستان کشاند

شراره درشتی بازیگر ایرانی و همسر رضا ژیان به علت ابتلا به سرطان در بیمارستان بستری شد

لینک کوتاه کپی شد

شراره درشتی بازیگر زن ایرانی و همسر مرحوم رضا ژیان است که سالهاست به سوئیس مهاجرت کرده و آنجا زندگی می کند به علت ابتلا به سرطان در بیمارستان بستری شد.

50

شراره درشتی کیست؟

شراره درشتی همسر مرحوم رضا ژیان، هنرپیشه تئاتر و تلویزیون ایران است که در سال ۱۳۸۱ درگذشت. شراره درشتی سابقه بازیگری در سینما و تلویزیون ایران داشته و پس از درگذشت همسرش به سوئیس رفت.

او در خرداد نود و هشت در صفحه اینستاگرامش نوشته که بر اثر سرطان در بیمارستان بستری شده است مدتی بعد وضعیت شراره بهتر شد و او به زندگی عادی خود برگشت ام متاسفانه در روزهای اخیر دوباره سرطان این بازیگر را راهی بیمارستان کرد.

 

نگاهی به زندگی هنری شراره درشتی

فیلم شاخه گلی برای عروس از قدرت الله صلح میرزایی در سال ۱۳۸۳ و فیلم بله برون از داود موثقی در سال ۱۳۸۲ از جمله فیلم هایی است که شراره درشتی در آن ها حضور داشت. او در دهه نود شمسی در هیچ فیلم سینمایی بازی نکرد. اما چند تله فیلم را در دهه هشتاد شمسی کار کرد که عشق آباد و پول درشت و شب مهمانی از آن جمله بود.

شراره درشتی از سال ۱۳۸۶ تا سال ۱۳۸۸ در ده ها سریال تلویزیونی حضور داشت. در سال ۱۳۷۶ در سریال شن های کف رودخانه به کارگردانی یوسف سید مهدوی حضور یافت که برای شبکه ۳ تولید شده بود. همان سال در سریال سبز زخمی به کارگردانی بهرام کاظمی، روبروی دوربین رفت. در سال ۷۶ در سریال فردا دیر است، روبروی دوربین استاد حسن فتحی برای شبکه ۳ رفت.

 

شراره_درشتی-6-768x506

تصویری از سکانس بازی شراره درشتی در نقش فرح دیبا (همسر محمد رضا پهلوی-آخرین شاهنشاه ایران) در مجموعه پدر خوانده

شراره درشتی در سال ۱۳۸۳ در سریال بانکی ها به کارگردانی مهدی مظلومی در شبکه ۲ حضور یافت. در سریال پدر خوانده به کارگردانی محمدرضا ورزی در شبکه ۱ نیز در نقش فرح دیبا حضور یافت.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی