|

ایده های جذاب برای تبریک تولد برادر

اگر قصد دارید با برگزاری یک جشن تولد برادرتان را سورپرایز کنید با ما در ادامه همراه باشید

لینک کوتاه کپی شد

داشتن برادر یکی از قشنگ ترین اتفاقاتی است که در زندگی هر کس ممکن است رخ دهد، برادر یکی از دوست داشتنی ترین دشمنان دوران کودکی و شریک جرم شیطنت های کودکانه ما است که در بزرگسالی به بهترین دوست صمیمی و محکم ترین تکیه گاه تبدیل می شود.

کسانی که از چنین موهبتی در زندگی خود برخوردار هستند به خوبی می دانند برادر تصویرگر خاطرات خوب گذشته در حافظه آن ها است و نقش پر رنگی در به یاد ماندنی تر کردن هر چه بیشتر آن خاطرات دارد. دنیای آن ها بدون این موجود مهربان، بی رنگ و بو و کسل کننده می شود بنابراین سعی می کنند در فرصت های مختلف از جمله تبریک تولد برادر عشق و علاقه خود را به او نشان دهند.

بدون شک یک برادر خوب و مهربان شایستگی یک جشن تولد عالی و غافل گیر کننده را دارد و ما نباید این تجربه زیبا را از او دریغ کنیم، اگرچه برای برگزاری یک جشن فوق العاده نیاز به خلاقیت و ایده های سورپرایز کننده و بکر است و در نگاه اول ممکن است کمی دشوار به نظر برسد.

اگر قصد دارید با برگزاری یک جشن تولد برادرتان را سورپرایز کنید اما در چگونگی انجام آن سردرگم هستید احتمالا ایده های زیر جرقه هایی در ذهن تان خواهد زد:

1. لیستی از علایق و حتی مواردی که برادرتان دوست ندارد تهیه کنید. این لیست کمک زیادی به برگزاری یک مراسم شاد و فرح بخش و در عین حال غافلگیر کننده خواهد داشت و با استفاده از آن ها می توانید درباره حال و هوای جشن و برنامه هایی که باید تدارک ببینید بهتر تصمیم بگیرید، در این باره می توانید از دوستان بسیار نزدیک برادرتان نیز کمک بگیرید.

2. مکان برگزاری جشن تولد را انتخاب کنید. مکان مورد نظر می تواند خانه شما، فضای باز و طبیعت یا رستوران مورد علاقه برادرتان باشد. اگر با لیستی که در گام اول تهیه کرده اید قصد تزیینات خاص و متفاوت دارید احتمالا فضای رستوران، شما را محدود خواهد کرد. در این مواقع بهترین مکان خانه است که آزادی عمل بیشتری برای تزیینات با توجه به حال و هوای مورد نظرتان دارید.

مثلا اگر برادر شما عاشق یک ابر قهرمان خاص در کمیک های مارول است می توانید از این شخصیت در تزیین بهره ببرید یا اگر عاشق تعطیلات کنار دریا است بهتر است خانه خود را با حال و هوای سواحل خلیج فارس تزیین کنید. اگر ایده خاص این چنینی به ذهن تان نمی رسد از بادکنک ها و روبان ها بهره ببرید و مطمئن شوید که در این مدت برادر جان شما به مکان مورد نظر نخواهد آمد.

3. خانواده و دوستان را به جشن تولد دعوت کنید، یکی از مهم ترین عناصر غافلگیر کننده جشن تولد حضور عزیزان است. برای این منظور می توانید از شبکه های اجتماعی برای دعوت کردن آن ها کمک گرفته و حتما به آن ها گوشزد کنید این مراسم یک جشن غافلگیر کننده است و نباید درباره آن چیزی به برادرتان بگویند.

4. کیک تولد سفارش دهید. بدون شک برنامه ریزی خلاقانه برای یک تولد سورپرایز کننده بدون کیک تولد کامل نخواهد بود. بهتر است کیک تولد شما مرتبط با موضوع جشن تولد باشد، همچنین می توانید تصویر خنده داری از دوران کودکی روی کیک چاپ کرده یا روی آن اسم یا عبارتی بنویسید که باعث شادی و خنده او و مهمانان شود.

5. ناهار، شام یا عصرانه تدارک ببینید. چقدر عالی می شود اگر برای جشن تولد برادرتان غذاهای رنگارنگ مورد علاقه اش را درست کرده یا از رستورانی که عاشقش است سفارش غذا بدهید. همچنین می توانید از هر یک از مهمانان بخواهید غذای خوشمزه ای که دوست دارند همراه با برادرتان میل کنند همراه خود بیاورند.

6. بازی های خاص را برنامه ریزی کنید. یکی از لذت بخش ترین بخش های جشن تولد برادر برگزاری بازی های گروهی فرح بخش مانند پانتومیم، جرات حقیقت و غیره است که می توانید برای خلق لحظاتی خوش از آن ها بهره ببرید.

7. انتخاب هدیه مناسب برای برادر نیز یکی از مهم ترین بخش های تدارک جشن است. برای انتخاب هدیه می توانید به علایق و نیازهای او توجه کنید، مواردی همچون دمبل ورزشی، خودنویس شیک، گوشی هوشمند، تلسکوپ، کوله پشتی مسافرت، اپل واچ، پک بهداشتی، عینک آفتابی، تی شرت، هدست، ابزار آلات، دکوری های خاص و خفن، کفش ورزشی و غیره همگی ایده های خوبی برای کادوی جشن تولد برادر است. به علاوه اگر در زمینه هنری خاصی مهارت دارید می توانید خودتان اقدام به درست کردن هدیه کنید.

8. به عنوان اختتامیه جشن تولد می توانید روی فعالیت های مورد علاقه برادرتان حساب کنید! این فعالیت ها می تواند شامل ورزش های گروهی مانند فوتبال یا والیبال، دیدن یک فیلم جالب در سینما، گشت گذار در طبیعت و غیره باشد.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها