|

عکس های نیما شعبان نژاد در اینستاگرام همه را شگفت زده کرد!

عکس عجیب نیما شعبان‌نژاد در اینستاگرام

لینک کوتاه کپی شد
نیما شعبان نژاد هنر پیشه و بازیگر مطرح صدا و سیما با انتشار عکسی عجیب و البته با نوشته ای عجیب تر توجه بسیاری را در فضای مجازی به خود جلب کرده است. در ادامه شما می توانید کپشن و عکس نیما شعبان نژاد را در زیر متن مشاهده نمایید: 
نیما شعبان نژاد که اولین کار خود را در صدا و سیما با حضور در خندوانه آغاز کرد با استعداد خوبی که از خود طی این چند سال نشان داد توانست در چند فیلم نیز به ایفای نقش بپردازد. که متولد 21 اردیبهشت سال 1366 در کن آلمان است حالا نزدیک به چهار سال است که در ایران زندگی می‌کند. نیما شعبان نژاد در واقع کار حرفه ای خود را در رشته بازیگری تئاتر از سال 1383 آغاز کرده است. همچنین او فارغ التحصیل رشته کارگردانی تئاتر نیز می‌باشد.

nimashabannejad_1616516960

خبر های داغ : مهناز افشار با ساپورت بدن نمایش جلب توجه کرد + عکس

در واقع بسیاری ما نیما شعبان نژاد را با حضور در خندوانه شناختیم و همین عامل خود یکی از زمینه های رشد بیشتر او در دنیای سینما و تلویزیون شد. نیما شعبان نژاد توسط محمد زیکساری که در برنامه تلویزیونی و پرطرفدار خندوانه نقش«استاد کهنمویی» را بازی میکرد وارد خندوانه شد. نیما شعبان نژاد در شخصیت های مختلفی در مجموعه خندوانه به ایفای نقش پرداخت.

nimashabannejad_1591634220

خبر های داغ : چه کسی ریحانه پارسا و دنیا جهانخت را حامله کرد؟

او اخیرا در نمایش خانگی جدید و جنجالی مهران مدیری یعنی دراکولا نیز به ایفای نقش پرداخته است. که همین عامل نیز رشد نیما شعبان نژاد به عنوان یک استعداد در دنیای سینما و بازیگری را نشان می‌دهد.

nimashabannejad_1586979631

خبر های داغ : ورود ریحانه پارسا به صنعت فیلم های مستهجن!

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها