|

(عکس) ریحانه پارسا رونمایی کرد؛ این زن جوان مادر ریحانه است!

ریحانه پارسا با انتشار عکس پدر و مادر واقعی اش در صفحه شخصی اینستاگرامش پستی را به نمایش گذاشت.

لینک کوتاه کپی شد

ریحانه پارسا عکس پدر و مادر واقعی خود را در اینستاگرام منتشر کرد و عامل اصلی مشکلات روحی خود را طلاق پدر مادرش را دانست.

ریحانه پارسا با انتشار عکس پدر مادرش در اینستاگرامش نوشت:

علت طلاق پدر و مادر ریحانه پارسا «محرومیت عاطفی» جدی ترین طرحواره من،کشف مشاور و من! زمان اصلی شکل گیری:دوران کودکی یعنی درست زمانی که وسط میدان جنگ های رخ نداده بودم و بوی ترکش های خیالِ مامان بابای خانه در اتمسفر خانه به وضوح قابل تشخیص بود.

 

خانه ایی که هنوز یادش می افتم از بی مهری اش میلرزم* «این رودر روویی با واقعیاتِ ریشه ی شکل گرفته ام بخشی از درمانِ روان ِمن است.»

این ها نوشتم تا بگویم آنچه حق زن است حق ازدواج است، حق آزادی عمل قبل از تعهد، حق دلبستن و فرصت داشتن برای یگانه شدن با شریکی که پیمانِ آسمانی ببندند!

پدر و مادر من توافقی جدا شدند و این میمون ترین اتفاق ممکن بود که زندگی به من هدیه داد «فرصت زیستن با شرایطی جدید،درکِ مفهوم عمیق تنهایی،استقلال بر اساسِ نفسِ خود» آنچه درد داشت و زخم ماند:نداشتن حق ازدواج بر پایه عشق برای نسل مادرم!

1

ریحانه پارسا و مادرش

وجود عشق در نطفه من

آنچه مرا گاهی از شدت خلا به هیجان وا میدارد،عدم وجود عشق در نطفه من است! و تلاش مضاعف برای ساختن عنصری(عشق)با متریال بیگانه طلاق اگر بد است،ازدواج بدون عشق فاجعه است.

ریحانه پارسا: خانواده ام بمیرن هم مهم نیست!

ریحانه پارسا به تازگی درباره خانواده اش اظهارنظری جنجال داشت و در اینستاگرام نوشت:

"من خانواده ام برام مهم نیست، بمیرن هم اهمیتی نداره انقدرقصه های پرغصه خیالی از این بنده خداها نسازین دارن زندگی شون می کنن، خانواده چیه؟ کیه؟ انسان تنها آفریده شده تنها متولد میشه و تنها میمیره سناریو احترام به پایان رسید"

هرآنچه که درباره خانواده ریحانه پارسا می دانیم

پدرش شغل آزاد دارد و مادرش خانه دار است، 2 خواهر دارد. بعد در دوران دبیرستان وارد هنرستان تئاتر می شود. ریحانه پارسا مدتی در کافه صابر ابر کار می کرده و بیشتر با دنیای بازیگری آشنا می شود.

ریحانه پارسا چندی پیش در یک لایو گفت که پدرش او را بلاک کرده و تنها با خواهرش در ارتباط است.

ریحانه پارسا در ویدئویی تازه اظهار داشته که پدرش او را بلاک کرده و دست از او شسته و گفته‌است که او دیگر دخترش نیست. او می‌گوید اگر ۲۲ سال پیش، یعنی زمانی که او به دنیا آمد، عکس ۲۲ سالگی ریحانه پارسا را نشان پدرش می‌دادند و می‌گفتند که دخترت این می‎شود، او سکته می‌کرد!

 

2

 

پدر ریحانه پارسا هم از دخترش برید!

اقدامات اخیر ریحانه پارسا باعث سرافکندگی خانواده او هم شده و حالا خود ریحانه پارسا اعتراف کرده که پدرش از او اعلام برائت کرده و گفته "بابام منو بلاک کرده از همه جا و گفته دیگه دختر من نیستی"

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها