|

وام مسکن به بازنشستگان تامین اجتماعی چقدر جدی است؟

به منظور رفاه حال بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی به افراد فاقد مسکن، تسهیلات مسکن پرداخت می شود.

لینک کوتاه کپی شد

اسماعیل لله گانی در دیدار با هیأت مدیره کانون بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی گفت: در سال جدید با توجه به سهمیه‌ای که برای این بانک در قانون بودجه در نظر گرفته شده است، پرداخت تسهیلات مسکن به بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی فاقد مسکن در اولویت قرار دارد.

وی افزود: با برنامه ریزی‌های اولیه قرار است وزارت مسکن و شهرسازی، زمین مورد نیاز را تأمین کند و بانک رفاه کارگران نیز با همراهی و کمک سازمان تأمین اجتماعی، تسهیلات به بازنشستگان فاقد مسکن پرداخت کند تا این افراد بتوانند نسبت به تهیه مسکن مورد نیاز خود اقدام کنند.

او در ادامه با اشاره به پرداخت تسهیلات قرض الحسنه به بازنشستگان و مستمری بگیران تصریح کرد: در سال گذشته مبلغ تسهیلات قرض الحسنه به این گروه از مشتریان از ۲۳۰ میلیارد به ۲۲۳۰ میلیارد تومان افزایش یافت و با توجه به شیوع ویروس کرونا و لزوم حفظ سلامتی آن ها، ۳۳۰ هزار فقره تسهیلات به صورت غیرحضوری و حضوری پرداخت شد.

وی افزود: پرداخت این تعداد تسهیلات غیرحضوری و بدون مراجعه بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تأمین اجتماعی به شعب بانک، اتفاق بی نظیری در نظام بانکی است و با توجه به آماده شدن زیرساخت‌های فناوری اطلاعات و سامانه‌های مورد نیاز، پرداخت‌های غیرحضوری در سال جدید نیز ادامه خواهد داشت.

منبع:ایسنا

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • نادر ارسالی در

    شما اگر مرد هستید و همزمان با اعتراضات این قشر ستمکش و مظلوم که بیش از ده دوازده ملیون خانوار هستند واغلب هم ساکن تهران، فکری بحال وامی واقعی جهت ودیعه مسکن ترتیب میدادید که به این وسیله بار سنگینی از دوش آنها بردارید نه اینکه برای فرو نشاندن اعتراضات بحق آنها باز هم متوسل به دروغ شوید و...سالی که نکوست از همسان سازی فروردینش پیداست! واقعا تصور میکنید ما بازنشستگان فریب دروغ درمانی های شما را میخوریم؟ هیهات. حرف راست آن بود که بدون هیاهو مبلغ ده هزار دلار به خانوادهای لبنانی دادند تا بدون اجاره مسکن نمانند سپس برای آنها شیکترین آپارتمانها را کمتر از فقط یکسال ساختند اما وزیر راه و شهرسازی فعلا در فکر آمار گرفتن از محل اقامت مردم است با تهدید قطع یارانه و...کجا بفکر مسکن ما بازنشستگان است.شرم کنید خجالت بکشید .

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها