|

عشق ورزیدن همسر پیمان قاسم خانی همه را شگفت زده کرد! + عکس

پیمان قاسم خانی پس از سال‌ها جدایی از همسر سابقش بهاره رهنما، بازیگر سینما و تلویزیون، برای بار دوم ازدواج کرد.

لینک کوتاه کپی شد

میترا ابراهیمی مستندساز و روانشناس سرشناس که به تازگی با پیمان قاسم خانی بازیگر سینما و تلویزیون ازدواج کرده است با انتشار عکسی از کودکی پیمان قاسم خانی نوشت:

ای خداااا چه قدر یه کودک می تونه قشنگ باشه؟ # پیمان کوچولو

ازدواج پیمان قاسم خانی و میترا ابراهیمی

پیمان قاسم خانی فیلمنامه‌نویس سینما و تلویزیون پس از سال‌ها جدایی از همسر سابقش بهاره رهنما، بازیگر سینما و تلویزیون، برای بار دوم ازدواج کرد. همسر جدیدش میترا ابراهیمی، مستند ساز و روانشناس سرشناس، در صفحه شخصی‌اش نوشت: "و آن کسی که نیمه‌ی من بود به درون نطفه من بازگشته بود و من درآینه می‌دیدمش که مثل آینه پاکیزه بود و روشن بود و ناگهان صدایم کرد و من عروس خوشه‌های اقاقی شدم....

امسال تولدی_دیگر بود"

بیوگرافی میترا ابراهیمی همسر پیمان قاسم خانی

میترا ابراهیمی متولد سال ۱۳۶۹ است و تحصیلات دانشگاهی خود را در رشته روان‌شناسی پشت سر گذاشته است؛ اما او در سینما نیز فعالیت دارد و تاکنون چند مستند ساخته است. ابراهیمی دوره‌های فیلمنامه نویسی، فیلمسازی، تصویربرداری و تدوین را نیز پشت سر گذاشته است.

اولین فعالیت حرفه‌ای مشترک پیمان قاسم خانی و میترا ابراهیمی به سال ۱۳۹۸ برمی‌گردد. در آن سال ابراهیمی با سرمایه گذاری قاسم‌خانی مستند کامی را درباره کامیار شاپور، فرزند فروغ فرخزاد و پرویز شاپور ساخت.

او به دلیل علاقه شخصی به فروغ فرخزاد سراغ ساخت این مستند رفت و خود شاپور نیز معتقد بود که این فیلم را فقط خود ابراهیمی می‌تواند بسازد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها