|

زمان برگزاری آزمون کتبی جامع دکتری دانشگاه آزاد به تعویق افتاد

سخنگوی دانشگاه آزاد اسلامی از تعویق زمان برگزاری بخش کتبی آزمون جامع دوره دکتری دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، احمد حیدری سخنگوی دانشگاه آزاد اسلامی در خصوص نحوه برگزاری آزمون جامع دوره دکتری سال ۱۴۰۰ گفت: با توجه به تشدید وضعیت قرمز کرونایی در کشور و به دلیل اهمیت حفظ سلامتی دانشجویان و اساتید، بخش کتبی آزمون جامع دکتری سال ۱۴۰۰ دانشگاه آزاد اسلامی به تعویق افتاده است.

وی ادامه داد: زمان دقیق برگزاری بخش کتبی آزمون جامع دکتری سال ۱۴۰۰ دانشگاه آزاد اسلامی متعاقباً اعلام خواهد شد اما بر اساس پیش بینی های اولیه، این آزمون در تیرماه سال جاری برگزار می شود. حیدری با تأکید بر اینکه امتحان شفاهی این آزمون در زمان مقرر و به صورت برخط (مجازی) برگزار خواهد شد، گفت: بخش شفاهی آزمون جامع دوره دکتری دانشگاه آزاد اسلامی در بازه زمانی ۱ تا ۱۳ خرداد ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

به گزارش ایرنا، پیشتر دانشگاه آزاد اعلام کرده بود که مهلت انتخاب رشته دوره دکتری تخصصی سال ۱۴۰۰ دانشگاه آزاد اسلامی برای داوطلبانی که در آزمون سراسری دوره دکتری تخصصی سازمان سنجش آموزش کشور شرکت کرده اند و ثبت نام بدون آزمون ویژه استعدادهای درخشان این مقطع ساعت ۲۴ روز دوشنبه ۱۳ اردیبهشت ماه به پایان می رسد.

آن دسته از داوطلبان که در آزمون دکتری تخصصی بر اساس کارنامه صادره از سوی سازمان سنجش آموزش کشور، مجاز به انتخاب رشته در دانشگاه آزاد اسلامی شده اند، می توانند پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما، در صورت دایر بودن رشته/ گرایش مورد تقاضا در دانشگاه آزاد اسلامی، با مراجعه به سامانه ثبت نام الکترونیکی مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی به آدرس http://azmoon.org  انتخاب رشته کنند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها