|

سحر گلدوست کشف جدید اصغر فرهادی برای قهرمان کیست؟

sahar goldoust asghar farhadi

سحر گلدوست کشف جدید اصغر فرهادی برای قهرمان است که قرار است برای نخستین بار در کن نمایش داده شود

لینک کوتاه کپی شد

اصغر فرهادی کارگردان مشهور سینما در هر کدام از فیلم های خود چهره های جدیدی را به سینما معرفی کرده است که هر کدم از آنها از ستاره های امروز بازیگری هستند.

بازیگرانی که توسط اصغر فرهادی شناخته شدند

اصغر فرهادی کارگردان مطرح سینمای ایران که با فیلم جدایی نادر از سیمین مسیر موفقیت جهانی خود را آغاز کرد یکی از کارگردانانی است که در هر کدام از فیلم های خود چهره جدیدی به سینما معرفی کرده است.

این هنرمند سرشناس کشورمان در جدیدترین اثر سینمایی خود به نام قهرمان که در نوبت اکران در جشنواره کن فرانسه است نیز همین روال را تکرار کرده و چهره جدیدی را به عرصه بازیگری معرفی نموده است.

سحر گلدوست

در جدیدترین تصاویری که از فیلم قهرمان اصغر فرهادی منتشر شده است سحر گلدوست بازیگر نقش اصلی فیلم را مشاهده می کنیم که تاکنون در هیچ پروژه سینمایی و تلویزیونی حضور نداشته است. به نظر می رسد که فرهادی بار دیگر استعداد جدیدی را به سینما معرفی کرده است.

قهرمان در بزرگترین جشنواره سینمای جهان نگاهی به بازیگرانی خواهیم داشت که توسط اصغر فرهادی کشف شده اند.

سحر گلدوست در فیلم قهرمان

سحر دولتشاهی

سحر دولتشاهی برای اولین بار در فیلم چهارشنبه سوری مقابل دوربین اصغر فرهادی قرار گرفت و بعد از آن تبدیل به یکی از ستاره های مطرح سینما شده و سیمرغ بلورین باززیگر نقش مکمل را دوبار کسب کرد.

سحر-دولتشاهی-در-چهارشنبه_سوری

پیمان معادی و مانی حقیقی

یکی از فیلم های موفق اصغر فرهادی ، درباره الی بود که این کارگردان مانی حقیقی و پیمان معادی را برای اولین بار از پشت صحنه به مقابل دوربین آورد.

پیمان معادی پس از این فیلم در ادامه با جدایی نادر از سیمین تبدیل به یک بازیگر بین المللی شده و در فیلم های موفقی نقش آفرینی کرد.

20210711001458487595_thumbnail_791

بابک کریمی ، ساره بیات و سارینا فرهادی

اصغر فرهادی در فیلم جدایی نادر از سیمین بابک کریمی و سارینا فرهادی را به سینما معرفی کرد. ساره بیات نیز با این فیلم به یک جایگاه متفاوتی از بازیگری رسید. البته سارینا فرهادی و بابک کریمی تجربه بازیگری داشتند اما با این فیلم بیشتر شناخته شدند.

فرید سجاد حسینی

فیلم فروشنده دومین فیلم موفق اصغر فرهادی در عرصه بین المللی بود که شهاب حسینی را برنده جایزه نخل طلایی کرد. در این فیلم فرید سجاد حسینی یکی از بازیگرانی بود که بازی او بسیار مورد توجه  قرار گرفت و از آن پس در فیلم و سریال های مختلفی ایفای نقش کرد.

فرید سجاد حسینی

منبع: مجله بخار

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها