|

وام بانکی یارانه؛ از راهنمای ثبت نام تا مبلغ قسط تا تضمین اقساط

برای دریافت وام باکی یک میلیون تومانی خانوارهای یارانه‌بگیر، سرپرست خانوار باید کد ملی خود را از طریق تلفن همراهی که به نام خودش است، به…

لینک کوتاه کپی شد

اخیرا رئیس کل بانک مرکزی از اعطای وام یک میلیون تومانی اعتبار خرید به ۲۳ میلیون خانوار یارانه‌بگیر با نرخ ۱۲ درصد خبر داده بود که روز گذشته و با دستور رییس‌جمهور سود ۱۲ درصدی این وام حذف شد.

در خصوص نحوه ثبت درخواست این وام، پیامکی از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای سرپرستان خانوار ارسال می‌شود و متقاضیان از این طریق درخواست خود را به وزارت کار اعلام می‌کنند.

وزارت ارتباطات از ساعت ۲۲ روز چهارشنبه ۲۷ فروردین ماه جاری به همه سرپرستان خانوارهای دریافت کننده یارانه، پیامک ارسال خواهد کرد و ارسال پیامک کد ملی سرپرست خانوار، به منزله قبول این وام سوی متقاضی است. حداکثر مهلت برای ارسال پیامک، تا روز یکشنبه ۹۹/۱/۳۱ می‌باشد.

مبلغ قسط وام یک میلیونی کرونا چقدر است؟

اقساط ماهانه وام یک میلیونی برای هر خانوار مبلغ ۳۵ هزار تومان است که از یارانه تیرماه سال جاری به بعد کسر خواهد شد و تعداد اقساط ۳۰ ماه متوالی خواهد بود.

سخنگوی سازمان برنامه و بودجه نیز در این خصوص تاکید کرد که برای دریافت وام یک میلیون تومانی حتما باید شماره‌ای که از طریق آن متقاضیان کد ملی خود را ارسال می‌کنند به نام سرپرست خانوار باشد و راهی جز این نیست که متقاضیان با کارت ملی خود نسبت به خرید سیم‌کارت اقدام کنند، در غیر این صورت درخواست این افراد تایید نمی‌شود و وام یک میلیونی به آنها تعلق نمی‌گیرد.

تضمین پرداخت اقساط وام بانکی کرونا چیست؟

درخواست کننده تسهیلات با ارسال پیامک به سازمان هدفمند سازی یارانه ها، وکالت بلاعزل می دهد که بازپرداخت تسهیلات فوق را ماهانه از محل یارانه نقدی خود به نظام بانکی پرداخت کند و گیرندگان تسهیلات، نباید حساب بانکی یارانه خود را تا انتهای بازپرداخت اقساط، تغییر دهند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها