|

ماجرای سیلی که نماینده مجلس به گوش سرباز زد!

فیلمی در فضای مجازی در حال انتشار است که حاکی از چک زدن نماینده مجلس به سرباز راهوری است که مانع ورود وی به خط ویژه شده بود.

لینک کوتاه کپی شد

براساس گزارش رسانه ها یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی روز گذشته به علت ممانعت سرباز راهور از ورود وی به خط ویژه اتوبوس، عصبانی شده و به صورت این سرباز سیلی زده است.

در این رابطه ویدئویی نیز منتشر شده است:

توضیحات سربازی که مدعی شد از نماینده مجلس سیلی خورده

به گزارش تسنیم، سرباز راهور امید اکبری مدعی است: این نماینده مجلس قصد داشته است برای تردد از خط ویژه استفاده کند و وقتی من مانع او شدم و با این موضوع مخالفت کردم، با برخورد فیزیکی وی مواجه شدم و او مدعی شد من نماینده مجلس شورای اسلامی هستم.

گفته می‌شود نماینده خاطی علی اصغر عنابستانی نماینده سبزوار بوده است.

علی اصغر عنابستانی کیست؟

علی اصغر عنابستانی  متولد سال 1350 و در انتخابات دوره نهم ریاست جمهوری مسئولیت ستاد مردمی احمدی نژاد در خراسان رضوی بود و با پیروزی محمود احمدی نژاد مدیرکل امور اجتماعی استان و سپس فرماندار سبزوار شد و در یازدهمینت دوره مجلس شورای اسلامی نماینده مردم سبزوار شد.

sabzevarnews_860علیاصغرعنابستانی

پیشنهاد می شود: واکنش ستاد کل نیروهای مسلح به سیلی زدن یک نماینده به سرباز

واکنش پلیس به ضرب و شتم مامور راهور توسط نماینده مجلس

سخنگو و معاون اجتماعی ناجا از ورود و دستور ویژه سردار اشتری برای پیگیری پرونده ضرب و شتم مامور وظیفه راهور توسط نماینده مجلس خبر داد.

سردار مهدی حاجیان سخنگوی ناجا در واکنش به انتشار خبری مبنی بر سیلی یکی از نمایندگان مجلس به مامور وظیفه راهور در محدوده خط ویژه دروازه دولت پایتخت و بازتاب آن در فضای مجازی، اظهار کرد: سردار حسین اشتری؛ فرمانده نیروی انتظامی بلافاصله دستور ویژه‌ای برای حمایت از حقوق سرباز وظیفه راهور و پیگیری موضوع از طریق معاونت حقوقی و بازرسی ناجا صادر کرد.

253446_968

وی با اشاره به اینکه صیانت از حقوق آحاد پرسنل ناجا از دستورات اکید فرمانده ناجا است، افزود: اعتقاد، باور و تاکید سردار اشتری همواره بر این است که سربازان وظیفه را نیز، چون فرزندان خود بدانیم و در صیانت از شخصیت، کرامت انسانی و حق و حقوقشان لحظه‌ای دریغ و درنگ نکنیم، ایشان بار‌ها به همه فرماندهان تاکید کرده اند که این جوانان، امانتی در دستان ما هستند بنابر این اجازه رانمی دهیم به ساحت مقدس سبزپوشان خدوم ناجا در هر جایگاه و مقامی توهین و تعدی شود.

سخنگوی ناجا تأکید کرد: در صورت احراز تقصیر نماینده مجلس، ناجا از حق کارکنان خود به جدیت دفاع خواهد کرد.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    همش حرفه ، خالا سرباز بیکاره را آنقدر اذیت میکنن که بیاد بگه این نماینده منا ناز کرد ، آیا نماینده ای که سال ۹۶ مامور پلیس را کتک زد و استخونش را شکست ، مورد پیگرد واقع شد ؟

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها