|

احراز هویت در سامانه سجام رایگان شد

مشمولین سهام‌ عدالت از طریق وبسایت سجام وارد شوند و ثبت نام و احراز هویت را به صورت رایگان انجام دهند.

لینک کوتاه کپی شد

مدیر عامل شرکت سپرده ‌گذاری مرکزی گفت: همه مردم به ویژه مشمولین سهام‌ عدالت می‌ توانند از طریق وبسایت سجام وارد شوند و ثبت نام و احراز هویت را به صورت رایگان انجام دهند. حسین فهیمی مدیرعامل شرکت سپرده‌گذاری مرکزی در مراسم برگزاری مجامع الکترونیکی شرکت‌های سرمایه‌گذاری سهام عدالت استانی گفت:در فرآیند آزادسازی سهام عدالت، دارایی‌ها از کنترل و مالکیت دولت خارج و به سازمان بورس منتقل شد.

وی گفت: توصیه همیشگی ما به سهامداران، عدم فروش سهام عدالت بوده است. فهیمی افزوود:در مرحله اول آزادسازی سهام عدالت، حدود ۱۹ میلیون نفر قادر به مشاهده دارایی خود در سامانه سهام عدالت و تصمیم‌گیری درخصوص آن بوده ‌اند. مدیرعامل شرکت سپرده‌گذاری مرکزی گفت: تاکنون ۱۵ استان، مرحله اول مجمع عمومی عادی خود را برگزار کرده ‌اند.

پیشنهاد می شود: گزارش لحظه ای بازار بورس امروز دوشنبه 20 بهمن 99

فهیمی افزود: پس از ثبت‌نام در سامانه سجام و ایجاد ارتباط با شرکت سپرده‌گذاری مرکزی، ما قادر به انجام بسیاری از خدمات برای سهامداران به صورت الکترونیکی هستیم و نیازی به مراجعه حضوری سهامداران نیست.

فهیمی گفت:همه مردم به ویژه مشمولین سهام‌عدالت می‌توانند از طریق وبسایت سجام وارد شوند و ثبت نام و احراز هویت را به صورت رایگان انجام دهند و نیازی به مراجعه به دفاتر کارگزاری و دفاتر پیشخوان نیست.

منبع: نبض بورس

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی