|

پزشکان سوئیسی خواستار ممنوعیت ورود واکسن فایرز و مدونا شدند

رئیس کمیسیون حقوق بشر عربی؛ آیت‌الله خامنه‌ای حق دارد واکسن آمریکایی کرونا را ممنوع اعلام کند

رئیس کمیسیون حقوق بشر عربی در پاریس گفت: شدت تأثیرات منفی واکسن مدرنا بسیار زیاد است وی گفت آیت‌الله خامنه‌ای حق دارد واکسن فایزر را ممنوع…

لینک کوتاه کپی شد

ویولت داگر، رئیس کمیسیون حقوق بشر عربی در پاریس در گفتگو با خبرنگار گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، اظهار کرد: سیدحسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان و رهبر ایران گفتند که این واکسن را دریافت نخواهند کرد. می‌دانم در این زمینه حق با آن‌هاست و مردم نیز باید مراقب این واکسن‌ها و سایر واکسن‌ها باشند. وی ادامه داد: به شما می‌گویم آزمایشگاه تولید واکسن فایزر چندین‌بار به‌دلیل خسارت واردن کردن به مردم جریمه و مجبور شد مبلغی بالغ بر 3 میلیارد دلار غرامت بپردازد که این موضوع بی‌اهمیتی نیست.

چالش جدید ویروس کووید-19؛ جهش های متوالی آن

ویولت داگر افزود: ویروس کووید-19 همچنان در حال جهش و تحقیقات درباره آن به پایان نرسیده است، اما به نظر می‌آید اثر آن دیگر قوی نیست، زیرا به مرحله نهایی رشد خود رسیده است که به ناپدید شدنش منجر می‌شود. با وجود این، کرونا به‌ گونه‌ای می‌تازد که گویی همچنان بازیگری قدرتمند است و چالشی که وجود دارد، بحث جهش‌های متوالی آن است.

وی درباره وضعیت تزریق واکسن‌ها در جهان گفت: بیشتر واکسن‌ها در مرحله سوم آزمایشی قرار دارند. با وجود این، واکسن‌ها با انواع مختلف تولید و عرضه می‌شوند، در حالی‌که اطلاعات زیادی درباره تأثیرات آن بر سلامتی افراد نداریم و اگر خطری هم متوجه انسان‌ها باشد، بر اثر گذشت زمان و افزایش تزریق‌ها مشخص خواهد شد. آژانس دارویی اروپا در این ‌باره گزارش کرد، میان واکسن‌هایی که برای آزمایشات بالینی ارائه می‌شود و آن‌هایی که به فروش می‌رسند، تفاوت کیفی وجود دارد و این خطرناک است.

رئیس کمیسیون حقوق بشر عربی در پاریس تصریح کرد: این آژانس دارای کمیته‌ای برای تصمیم‌گیری درباره صدور مجوز یا رد کردن واکسن‌ها است، ولی تاکنون واکسنی برای کشورهای اروپایی خریداری نکرده‌اند تا درباره آن تصمیم بگیرند. از این رو، کمیته صدور مجوز برای تصمیم خاصی تشکیل جلسه نداده است.

واکسن های کرونا عوارض جانبی قابل توجهی دارند

وی عنوان کرد: در حال حاضر ما از میزان تضاد منافع، فشارهای سیاسی و پول‌های تخصیص ‌یافته می‌توانیم دریابیم چه اتفاقی در حال رخ دادن است. کارشناسان بهداشتی درباره واکسن‌های کرونا گفتند، این‌ها در مقایسه با واکسن‌های معمولی عوارض جانبی قابل توجهی دارند. در وهله نخست، نباید آن را «واکسن» نامید، بلکه «ژن درمانی» نامیده می‌شود. این روشی است که برای نخستین‌بار برای درمان بیماری‌ها، از جمله سرطان استفاده شد. بنابراین واژه واکسن برایش نامناسب است، زیرا واکسن اساساً استریل است و نباید تا این حد در معرض عوامل فسادزا باشد.

جوانان در همان دوز اول، دچار عوارض واکسن می‌شوند 

داگر درباره خطرات تزریق واکسن فایزر گفت: در تلویزیون کسانی را دیده‌ایم که پس از دریافت واکسن بیهوش شدند؛ افت فشار خون، افزایش ضربان قلب، فلج شدن بخشی از صورت و سایر علائم بعد از تزریق دوز اول یا دوم مشاهده شده است. همچنین به نظر می‌آید جوانان در همان دوز اول، دچار عوارض واکسن می‌شوند و طبعاً افراد مسن در برابر آن ایمن نیستند.

وی خاطرنشان کرد: این واکسن در ظاهر بر عوامل تعدیل‌کننده سیستم ایمنی بدن تأثیر می‌گذارد و نفوذ ویروس‌ها را در بدن تسهیل می‌کند. اگر شرایط ورود ویروس به بدن تسهیل شود، وضعیت بیمار پس از دریافت نخستین دوز بسیار حاد می‌شود. واکسن فایزر مشابه واکسن مدرنا، سیگنال RNA را به DNA تبدیل می‌کند تا در ژنوم انسان ادغام شود. آنزیمی که تولید می‌شود، همان آنزیمی است که در ویروس ایدز (HIV) یافت می‌شود.

این آنزیم نه ‌تنها در این ویروس، بلکه در بیماری‌های ضعف ایمنی، عصبی و ... نیز وجود دارد. با وجود این، ویروس تأثیر خود را بر بدن می‌گذارد و ما متوجه آن نخواهیم شد، زیرا هیچ آزمایش استانداردی وجود ندارد که ویروس را نشان دهد. همچنین در بیشتر موارد هیچ علائمی وجود ندارد که آن را نشان دهد. این ویروس به خانواده ویروس‌هایی به نام Spumavirus تعلق دارد. به همین دلیل است به افراد مبتلا به ایدز گفته شده است واکسن فایزر نزنند.

واکسن فایزر قادر است بدن را به نوعی آنتن تبدیل کند

این فعال حقوق بشر گفت: باید این را هم بگویم که متخصصان ازجمله رئیس سابق شرکت داروسازی فایزر گفته‌اند این واکسن می‌تواند بر توانایی تولید مثل و شاید موارد دیگری که از آن‌ها بی‌خبریم تأثیر بگذارد و خطرات زیادی برای انسان دارد. برخی دیگر از کارشناسان گفته‌اند میزان آلومینیوم موجود در واکسن قادر است بدن را به نوعی آنتن تبدیل کند، بنابراین رصد و کنترل جابجایی افراد به‌ وسیله اینترنت و ماهواره‌های نسل پنجم تسهیل می‌شود. این موضوع بسیار مهمی است که باید درباره آن تحقیقات انجام شود تا از صحت فرضیه آگاهی یابیم.

وی تصریح کرد: شدت تأثیرات منفی واکسن مدرنا نیز به ‌حدی است که 700 پزشک و پرسنل پزشکی سوئیس خواستار ممنوع شدن استفاده از این واکسن شده‌اند، تا زمانی که اثرات این واکسن بر بدن انسان‌ها مشخص شود، یا اینکه تزریق واکسن بر روی انسان‌ها از حالت اجباری درآید و اختیاری شود. من تعجب می‌کنم چرا به جای تزریق واکسن‌های خطرناک، به انسان‌ها خوردن مواد معدنی، ویتامین‌ها و سبزیجات و گیاهان معروف که توانایی بدن را در زمینه ایمنی تقویت می‌کند، توصیه نمی‌شود

داگر بیان کرد: ویروس کرونا در پایان سال 2019 ظاهر و باعث وحشت و هرج و مرج فراوان در جهان شد، گرچه بسیاری از شخصیت‌ها و نویسندگان سال‌ها پیش پیدایش آن را پیش‌بینی کرده و هشدار داده بودند؛ از آن جمله کتابی در فرانسه با عنوان «گزارش جدید سیا، جهان فردا چگونه خواهد بود»، نوشته الکساندر ادلر است که در صفحه 250 آن، به موضوع پیدایش احتمالی بیماری جدید تا سال 2025 می‌پردازد که بسیار کشنده، مسری و فلج‌کننده سیستم تنفسی در صورت عدم درمان مناسب است.

 چرا اروپا و آمریکا از تجربه چین در مقابله با کرونا استفاده نکردند

داگر این سؤال را مطرح کرد: آیا دست‌کم در میان کسانی که سیاست جهان را اداره و دنبال می‌کنند، کسی پیدا نشد نوشته‌های این کتاب درباره سیا را بخواند؟ آیا آن‌ها در این زمینه کاری انجام نمی‌دهند، هدایت و تصمیم‌گیری ندارند و بر روی جنایت علیه بشریت چشمان خود را بسته‌اند؟ چرا کشورهای اروپایی و آمریکا در درس گرفتن از تجربه چین در مقابله با شیوع کرونا و بحران در بیمارستان‌ها ضعیف عمل کردند و تجهیزات لازم را برای مقابله با ویروس روزهای سخت در اختیار نداشتند؟ آیا آن‌ها فیلم‌های هالیوودی را با شبیه‌سازی این سناریوهای وحشتناک تماشا نمی‌کردند؟

وی یادآور شد: می‌خواهم از جریان آزمایش‌ها در چین بگویم. آزمایشگاهی که در ووهان به آن می‌پردازم، دست‌کم با حمایت فرانسه، آمریکا و کانادا کار می‌کند، بنابراین باید این کشورها نیز پاسخگو باشند که در آنجا چه کار می‌کردند تا درمان کرونا به نوعی باج‌گیری از جهان تبدیل شده است.

رئیس کمیسیون حقوق بشر عربی در پاریس ادامه داد: امروز ما با دروغ‌های بزرگی درباره آمار کرونا زندگی می‌کنیم. متخصصان چندین کشور اعلام کردند تعداد اعلام‌ شده مرگ‌ومیر به دلایل مختلفی بستگی دارد که علت آن لزوماً خود کرونا نیست. میزان مرگ‌ومیر ناشی از این ویروس و سایر بیماری‌ها بیش از یک درصد نیست. پروفسور رائول، متخصص بیماری‌های عفونی در مارسی چند ماه پیش اعلام کرد کاهش قابل توجهی در آزمایش مثبت مشاهده کرده و انتظار دارد ویروس در بهار از بین برود. این روند کاهشی در کشورهایی که بالاترین میزان ابتلا را ثبت کرده‌اند تأیید شد.

ویروس کرونا مدت‌ها قبل از اعلام رسمی آن گسترش یافته بود

وی اظهار کرد: هنوز یک سوال مبهم باقی مانده است، چگونه ممکن است 940 نظامی از مجموع 2 هزار و 300 نظامی مستقر در ناو هواپیمابر شارل دوگل به ویروس مبتلا شوند، در حالی که مدت‌های طولانی در اعماق دریا سیر می‌کردند و هیچ تماسی با خارج نداشتند؟ کارشناسان این‌گونه استدلال می‌کنند ویروس کرونا مدت‌ها قبل از اعلام رسمی آن به‌طور گسترده گسترش یافته بود.

ویولت داگر گفت: فیلیپ دوست‌بلازی، وزیر بهداشت سابق فرانسه و محقق بیماری‌های عفونی گفته کووید-19 سلاحی بیولوژیکی است که برای از بین بردن اندام‌های خاص بدن و افراد با گروه‌های خونی خاص طراحی شده است، به‌طوری‌که افراد دارای گروه خونی A نسبت به افراد گروه خونی B بیشتر احتمال دارد مبتلا شوند.

تامین مالی واکسن های کرونا توسط بیل گیتس

وی یادآور شد: در مدت شیوع کرونا تولید دارو و واکسن به‌ نوعی چالش برای بشر تبدیل شده است. در حال حاضر هفت نوع واکسن در دست تحقیق و مطالعه است که به ‌وسیله بیل گیتس تأمین مالی شده‌اند. گیتس تلاش می‌کند با این اقدام نه ‌تنها سیاست سازمان جهانی بهداشت، بلکه یونیسف، اَجوم (GAVI)، انجمن بهداشت (PATH) و ... را کنترل کند. وی میان سال‌های 2000 تا 2017 با واکسن‌هایی که تحت عنوان واکسیناسیون کودکان به هند فروخت، باعث شیوع فلج شل حاد در نیم میلیون کودک شد. وقتی از او و تیمش خواسته شد هند را ترک کنند ، سرعت فلج به سرعت کاهش یافت.

اعتراف یکی از عوامل سیا در خصوص گسترش ایدز در میان آفریقایی ها

رئیس کمیسیون حقوق بشر عربی در پاریس اشاره کرد: یکی از عوامل سابق سیا اعتراف کرده بود به همراه گروهش با عملیات پنهانی و برپایی کودتا برای مقابله با جنبش‌های مردمی، در آفریقا از جمله موزامبیک و آنگولا ایدز را گسترش داده است. وی گفت آن‌ها تظاهر می‌کردند برای جلوگیری از بیماری‌ها واکسیناسیون انجام می‌دهند، اما در واقع باعث می‌شوند ایدز در میان سیاه‌پوستان شایع شود.

وی گفت: تولید داروی «هیدروکسی کلروکین» موضوعی بود که به‌ دنبال شیوع کرونا محافل پزشکی و سیاسی را به خود مشغول کرد. داروی مشتق شده از نواکائین و کینین که سال 1949 کشف شد، به ‌وسیله آزمایشگاه‌های سانووی فرانسه تولید و به مدت دو دهه برای معالجه بیماران استفاده می‌شود. در سال 2009، 64 درصد به ‌وسیله پزشکان عمومی تجویز شد. در آن زمان کسی بابت تجویز دارو اعتراض نکرد و حتی از پزشکان تمجید شد و داروها را بدون نظارت و آزاد فروختند.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها