|

شهلا تا قبل از خوردن مرگ موش به روز تجاوز فکر می کرد

نیمه شب بود، تلفن همراه مرد متجاوز به صدا درآمد. آن سوی خط شوهر خاله اش با صدای بغض آلود و هق هق گریه خبر مرگ شهلا را به پسر جوان داد.

لینک کوتاه کپی شد
1

شهلا پس از بی آبرو شدنش در آبیک تا لحظه قبل از مرگ موش خوردنش به روز تجاوز فکر می‌کرد.  نیمه شب بود، تلفن همراه مرد متجاوز به صدا درآمد. آن سوی خط شوهر خاله اش با صدای بغض آلود و هق هق گریه خبر مرگ شهلا را به پسر جوان داد.

تجاوز به شهلا دختر جوان

ماجرای پرونده پیچیده تجاوز و مرگ دختر جوان از آنجایی لو رفت که، نیمه شب پسرخاله اش به پلیس مراجعه کرد. پسر جوان که عاشق شهلا شده بود خودش را به آب و آتش می‌زد تا او را در لباس سفید عروسی ببیند؛ اما با مخالفت سفت و سخت شوهر خاله اش مواجه شد. همین موضوع باعث شد که او تصمیم شیطانی بگیرد.

پسر جوان پس از کاری که با شهلا کرد عذاب وجدان زندگی اش را گرفت. او لحظه ای که سراسیمه پیش پلیس رفت با بی قراری و استرس شدید ماجرا را اینطور بیان کرد : «پس از راضی کردن خانواده ام برای خواستگاری از شهلا به خانه آن ها رفتیم؛ اما پدرش به دلایلی مخالف ازدواج ما بود.»

تجاوز به شهلا!

مرد متجاوز با بغض سنگین خود ادامه داد: «پس از جلسه ناموفق خواستگاری با کشیدن نقشه شومی زندگی خودم و شهلا را به تباهی کشیدم. می‌دانستم که شهلا پس از تمام شدن وقت کاری اش در شرکت خدماتی چند دقیقه آن جا می‌ماند.»

پسر جوان گفت: «تصمیم گرفتم با نقشه شیطانی شهلا را برای عروسی با خود راضی کنم. همکار شهلا را در شرکت خدماتی از قدیم می‌شناختم وقتی ماجرا را با او درمیان گذاشتم راضی شد برای رسیدن به هدفم که ازدواج با شهلا بود، کمک کند.» خواستگار شهلا بیان کرد: «همکار شهلا با هماهنگی قبلی لحظه ای که شرکت خلوت شد، با حل کردن قرص خواب در آبمیوه دختر جوان را به خواب فرو برد و شرایط تجاوز من به شهلا را برایم فراهم کرد.»

پسرخاله شهلا در پایان گفت: «چند روز بعد خبر خودکشی شهلا را شنیدم. حتی می‌دانستم که خانواده شهلا متوجه تجاوز به او شده بودند. آن ها به  دختر جوان گفته بودند با خوردن مرگ موش خودکشی کند. تا در محله بی‌آبرو نشوند. پس از خودکشی شهلا عذاب وجدان زندگی ام را نابود کرد. از تجاوز به شهلا پشیمانم. شیطان وسوسه ام کرد.» مرد متجاوز پس از اعترافات اولیه خود برای انجام تحقیقات بیشتر به مراجع ذیربط ارجاع شد.

منبع: رکنا

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها