|

ساسی به ایران نیامد

ساسی به ایران برنگشت و همه را سرکار گذاشت!

ساسی مانکن که از شب گذشته با انتشار استوری هایی ادعا کرده بود به ایران آمده دستش رو شد.

لینک کوتاه کپی شد
1

با وجود اینکه ساسان یافته مشهور به ساسی مانکن مدعی شده که به ایران بازگشته است اما شواهد نشان می دهد این ادعای او صحت ندارد و شوخی بیش نیست.  

در دو روز اخیر ساسی مانکن تصاویر و ویدئوهایی در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرده و مدعی شده که به تهران بازگشته است. 

838985_295

تصویری که ساسی مانکن از بلیت و پاسپورتش منتشر کرد

 

ماجرا ایران آمدن ساسی مانکن از کجا آغاز شد؟

ماجرا از آنجا آغاز شد که این خواننده پاپ جنجالی در اینستاگرامش تصویری از پاسپورت ایرانی و بلیتش از استانبول به تهران منتشر کرده است.

ساسان یافته توضیح روشنی زیر عکس ننوشت اما سوال کرد که "کسی میاد استقبالم؟؟"

او سپس ویدئوهایی از حضورش در فرودگاه امام خمینی و خیابانی در تهران منتشر کرد و گفت که فعلا شناسایی نشده  و احتیاط هم نکرده است. 

ویدئوی ساسی مانکن که مدعی است در ایران گرفته است

 

ساسی مانکن همه را سرکار گذاشت!

ادعای ساسی مانکن مبنی بر ورود به ایران بازتاب زیادی در شبکه های اجتماعی داشته است اما به نظر  می رسد، تصویر بلیت و ویدئوهای او همگی ساختگی است و ساسی مانکن به ایران بازنگشته است. 

گفته می شود عکس کارت پرواز ساسی از تصویر یک کارت پرواز دیگر در گوگل ساخته شده  و ویدئوهای او هم صداگذاری است. 

839612_558

تصویری که نشان می دهد بلیت ساسی مانکن ساختگی است

ساسی مانکن کیست؟

ساسان حیدری یافته متولد۲۷ آبان ۱۳۶۷ در اهواز است. با نام هنری ساسی مانکن خوانندهٔ رپ و پاپ است. او در میانهٔ دههٔ هشتاد به شهرت رسید. بیشتر به ترانه سرایی می‌پرداخت وبعد از مدتی به آهنگسازی و خوانندگی هم رسید. در سال ۸۷ شهرت وی بیشتر هم شد. در آن زمان موسیقی زیر زمینی در اوج قرار داشت.

ساسی مانکن و امیر تتلو در آن زمان پیشتاز بودند همین موضوع باعث شد که درگیر مسائل سیاسی شوند. در انتخابات جنجالی سال ۸۸ ساسی مانکن جذب ستاد مهدی کروبی شد. سیاسی مانکن با مهدی کروبی دیدار کرد که بازتاب گسترده‌ای داشت. دیدار ساسی با کروبی بازتاب وسیعی داشت و انتقادات زیادی را برانگیخت، اما حامیان کروبی به دفاع از آن دیدار پرداختند. در ادامه ساسی مانکن وارد دور تازه‌ای از حاشیه‌ها شد.

در سال ۸۸ حضور ساسی مانکن در مراسم افتتاحیهٔ فیلم حرکت اول به دعوت تهیه‌کنندهٔ این فیلم (مرتضی شایسته)، واکنش معاونت امور سینمایی و سمعی و بصری وزارت ارشاد را در پی داشت. در گزارش روابط عمومی این معاونت با اشاره به حضور «یکی از خوانندگان»، آمده‌است: «برگزاری هر گونه همایش و جلسه در سینما‌های کشور باید با هماهنگی اداره کل نظارت و ارزشیابی و دفتر مجامع سینمایی باشد و این جلسه (مراسم افتتاحیهٔ حرکت اول) بدون هماهنگی و اخذ مجوز‌های لازم انجام شده که با سینمای مورد نظر برخورد لازم انجام خواهد گرفت.»
 
n00177293-b

ساسی مانکن بازداشت شده بود؟

او ۷ فروردین ۱۳۸۹ در حالی که برای انجام چند جشن خانگی در کیش به سر می‌برد بازداشت شد. بعضی از منابع علت بازداشت او را حمایت از مهدی کروبی در انتخابات ریاست جمهوری و برخی «رقاصی در بازار کیش» دانستند.


یک هفته پس از دستگیری ساسی، جانشین فرمانده نیروی انتظامی، سردار رادان در رابطه با دستگیری او گفت: «پلیس کسی مانند این فرد را که به اصطلاح به دنبال ناهنجاری باشد، حتماً در زمره دستگیری‌های خود قرار می‌دهد.»

البته بعد از آن ساسی بازداشت خود را تکذیب کرد.
 

مهاجرت ساسی مانکن به آمریکا

ساسی مانکن در سال ۹۰ از ایران خارج شد و به مالزی رفت و بعد به آمریکا مهاجرت کرد. در اسفند ۹۴ قطعهٔ «مطمئنم» علی لهراسبی با شعر و ملودی ساسان یافته روانهٔ بازار موسیقی فارسی شد که برخی رسانه‌ها این همکاری را مانند همکاری لهراسبی با شادمهر جنجالی خواندند.

 

رابطه عاشقانه ساسی مانکن و دنیا جهانبخت

دنیا جهانبخت پیشتر در اینستاگرام ادعا کرده بود که با ساسی مانکن رابطه عاشقانه دارد و ساسی او را رها کرده با طلا گلزار وارد رابطه شده است. این ماجرا تا جایی پیش رفت که دنیا ویدیویی را منتشر کرد که در آن در حال خودکشی بود و می خواست خودش را خفه کند که همین کارها باعث شد او سر زبان ها بیفتد و معروف شود.پس از آن ساسی ادعا کرد اصلا اورا نمی شناسد و او را ندیده است.

منبع: فرارو

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها