|

بعد از درگذشت میناوند وضعیت علی انصاریان هم وخیم است

مهرداد و میناوند و علی انصاریان هر دو کرونا گرفتند و متاسفانه مهرداد میناوند چهارشنبه شب درگذشت و شنیده می شود وضعیت انصاریان هم وخیم است.

لینک کوتاه کپی شد

مهرداد میناوند ، پیشکسوت فوتبال ایران که از هفته گذشته در بیمارستان بستری شده بود، در اثر ابتلا به بیماری کرونا در سن 45 سالگی درگذشت.

حالا برخیرسانه ها از وخامت حال علی انصاریان و درگیر شدن بیش از 80 درصد ریه او به ویروس کرونا خبر می دهند. البته عصر امروز دکتر امیرحسین لطفی، رییس دپارتمان ICU بیمارستان لاله در خصوص وضعیت علی انصاریان گفته بود: بیماری که ایشان گرفته ضعیف‌تر از بیماری است که میناوند دچار ان شده است. ایشان وضعیت تنفسی مناسبی ندارند. اما تلاش ها برای ایشان همچنان ادامه دارد.

انصاریان و میناوند از کجا کرونا گرفتند؟

علی انصاریان و مهرداد میناوند چندی پیش در یک برنامه اینترنتی که مربوط به باشگاه پرسپولیس بود حضور داشتند و ادعا شده بود این دو در آن برنامه به ویروس کرونا مبتلا شدند اما بعد از درگذشت مهرداد میناوند شایعه دیگری در خصوص مبدا آلوده شده این دو پیشکسوت باشگاه پرسپولیس مطرح شده و ان هم کلینیک دندانپزشکی که این نفر چندی پیش برای تبلیغ و یا کار درمان به آن مراجعه کرده بودند.

35b9d673-b8e8-4584-9f30-ff08ba81ed64

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها