|

ماجرای دستگیری و استرداد میلاد حاتمی چیست؟

میلاد حاتم آبادی فراهانی که در فضای مجازی به میلاد حاتمی معروف است مدتی بود که در ترکیه اقامت داشت.

لینک کوتاه کپی شد

میلاد حاتم آبادی فراهانی که در فضای مجازی به میلاد حاتمی معروف است مدتی بود که در ترکیه اقامت داشت.

او چند ماه پیش پیش هنگام رانندگی در خیابان‌های استانبول در ساعت قرنطینه با خودروی پلیس از خودش فیلم گرفت و آژیر پلیس را به صدا درآورد.حاتمی بعدا این کلیپ را در اینستاگرام منتشر کرد که انتشار آن به بازداشت او منجر شد.

یکی از اتهامات میلاد حاتمی شکایت محسن افشانی از او بود که برای چند شب این بازیگر جنجالی را در استانبول به گروگان گرفته بود.

سردار شیرزاد رئیس پلیس بین الملل ناجا درباره میلاد حاتمی گفته: «این فرد جرائمی داشته تحت عناوین جرایم سایبری و کلاهبرداری و پولشویی که مرجع قضایی حکمی مبنی بر صدور اعلان قرمز برای ایشان بود به اینترپل تهران ارسال کردند. این حکم درخصوص صدور اعلان قرمز به مرکز اینترپل که در لیون فرانسه است ارسال شد و با اقداماتی که اینترپل تهران انجام داد اعلان قرمز صادر شد. مفهوم اعلان قرمز این است که هر کشوری که این فرد در آنجا حضور دارد او را شناسایی و بازداشت و استرداد می کند.»

1193719_993

 

او چند ماه پیش کلیپی منتشر کرد که درآن با گروگان گرفتن محسن افشانی، این بازیگر را تهدید می کرد که او را صاحب استانبول خطاب کند! کلیپی که در فضای مجازی با عنوان «صاحاب استانبول کیه» معروف شد.

حالا اما صاحب استانبول که در ترکیه در عرصه قمار و جرایم دیگر فعالیت داشت دستگیر و تحویل ایران شده است تا سایر رفقای میلاد حاتمی در ترکیه قصد فرار از این کشور و حضور در کشور دیگری را برنامه ریزی کنند.

سردار هادی شیرزاد رئیس پلیس بین الملل ناجا دی ماه گذشته با «لطفی چیچک» رئیس اینترپل ترکیه به صورت ویدئو کنفرانس گفت و گو کرده بود.

در این گفت و گو دو طرف بر همکاری های دوجانبه تاکید کرده بودند که می توان دستگیری و استرداد میلاد حاتمی را در راستای همان دیدار و گفت و تعامل ارزیابی کرد.

منبع:خبر نیوز

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها