|

اولین پیام تصویری حمید هیراد از بیمارستان بعد از ابتلا به کرونا

حمید هیراد خواننده خوش آتیه کشورمان بعد از ابتلا به کرو انگلیسی و به دلیل حساسیت های ناشی از ایتلا به سرطان در بیمارستان بستری شد.

لینک کوتاه کپی شد

11 اردیبهشت بود که بهمن بابازاده خبرنگار حوزه موسیقی خبر از ابتلای حمید هیراد به کرونا داد و نوشت: خواننده پاپ حمید هیراد امروز به دلیل ضعف جسمی به بیمارستان منتقل و پس از بررسی ابتدایی، مشخص شده که به کرونا از نوع انگلیسی مبتلا شده و به دلیل حساسیت های ناشی از ابتلایش به سرطان هم اکنون بستری و قرنطینه شده است. حالا بعد ازحدود یک هفته او با ارسال یک پیام تصویری از بیمارستان از دوستدارانش تشکر کرده است.

بیوگرافی حمید هیراد

حمید حسین‌زاده، با نام هنری حمید هیراد (زاده ۱ بهمن ۱۳۷۰ در چابکسر) خواننده موسیقی پاپ اهل ایران است. حمید هیراد از سنین نوجوانی به موسیقی و خوانندگی علاقه مند بوده است و علاوه بر خوانندگی به یادگیری پیانو، گیتار و انواع آلات موسیقی سنتی همت گماشته است.

حمید هیراد در شبی که مهمان مهران مدیری در برنامه دورهمی بود، در پاسخ به این سوال که آیا تا به امروز عاشق شده است، عنوان کرد: همه طبیعتاً این اتفاق در زندگی هایشان رقم خورده است. بله، عاشق شدم، اما به عنوان اولین عشق تجربه خوبی نبود و متاسفانه ایشان فوت کردند.

حمید هیراد که به ویژه برنامه بهار جان رفته بود تا با محمد علیزاده و هیراد حاتمی درباره سرطان خونش به مصاحبه بنشیند، از این گفت که در همان شروع خوانندگی حرفه‌ای و رسیدنش به شهرت هم بیمار بوده و معروف ترین آهنگش شوخیه مگه ناشی از شنیدن خبر بیماری اش است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها