|

از رنگ موهات خوشت نمیاد؟ اینجوری پاکش کن

چندبار تا حالا موهاتونو رنگ کردین و از نتیجه راضی نبودید؟ میدونین چطور از شر رنگ موهاتون خلاص بشید؟ تو این مقاله بهتون میگم!

لینک کوتاه کپی شد

چندبار تا حالا موهاتونو رنگ کردین و از نتیجه راضی نبودید؟ خب اینجور مواقع که رنگ دلخواهتون بدست نمیاد؛ نیازی نیست تا مدت ها صبر کرده و بعدش موهاتونو رنگ کنین. چندتا روش ساده و سریع وجود داره که میتونین تو خونه رنگ موهاتونو پاک کنید. تو این مقاله میخوایم چند تا روش خونگی بهتون معرفی کنیم.

روغن نارگیل و آب داغ

یکی از کارهایی که برای پاک کردن رنگ موهاتون انجام بدید اینکه اول موهارو با آب خیلی داغ بشویید و شامپو بزنید. اما قبل از اینکه موهارو کامل خشک کنید؛ اول روغن نارگیل رو گرم کرده و تموم موهاتونو به روغن آغشته کنید. به خوبی ماساژ بدید و اجازه بدید چند ساعت درون وله تمیز بمونه. بعدش با شامپو ضد شوره بشویید. چون شامپو ضد شوره تو پاک کردن رنگ مو موثره. حواستون باشه که باید موهاتونو بازم با آب داغ بشویید. اینجوری رنگ موهاتون زودتر پاک میشه.

قرص-ویتامین-C

قرص ویتامین C

یک قرص ویتامین C را با مقداری آب یک مخمر مخلوط کنید و اونو به پوست سرتون بمالید. این مخلوط برای اون دسته از رنگ موهایی که طول عمر بالایی دارن بسیار مناسبه. اجازه بدید 30 دقیقه این مخلوط بر روی سرتون بمونه و بعدش با آب داغ بشویید. اگر این کار رو به صورت منظم انجام بدید؛ رنگ موهاتون خیلی سریع تر پاک میشه.

ترکیب مایع ظرفشویی و شامپو

شاید خیلی عجیب و غریب به نظر بیاد؛ اما میتونید با ترکیب مایع ظرفشویی و شامپو؛ رنگ مویی که خوشتون نمیاد رو پاک کنید. حالا چطور این ترکیب رو بسازید؟ یک چهارم قاشق مایع ظرفشویی رو به شامپوتون اضافه کنید و با اون موهارو بشویید. اگر مایع ظرفشویی به شامپو ضد شوره اضافه بشه، نتیجه سریع تری میگیرید و رنگ موهاتون خیلی زودتر پاک میشه.

آب-لیمو-ترش

آب لیمو ترش

درباره خواص لیمو ترش چه چیزهایی شنیدید؟ بهتون گفتن که میتونین با این آب لیمو، رنگ موهاتونو پاک کنین؟ کافیه که آب لیمو ترش رو به پوست سر و موهاتون بزنید و بعد از نیم ساعت اونو با آب داغ بشورید و به موهاتون نرم کننده بزنید. اینجوری خیلی سریع از شر رنگ موهاتون خلاص میشید.

سرکه

سرکه

سرکه یک خاصیت پاک کنندگی قوی داره و خاصیت اسیدی سرکه میتونه خیلی راحت مواد قلیایی رنگ هارو بی اثر کنه و موجب پاک شدن اونا بشه. مقداری سرکه رو با آب یا روغن مخلوط کنین و این مخلوط رو به موهاتون بمالید و موهاتونو با کلاه یا کیسه پلاستیکی به مدت 15 الی 20 دقیقه بپوشونید. بعدش موهاتونو با شامپوی خوب بشویید.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها