|

اصول شیک پوشی

بلد نیستی میکاپ کنی؟ تو این ویدئوها خوشگل و آسون آرایش کردنُ یاد می گیری

آرایش کردن

میکاپ یه شمشیر دو لبه است یعنی از یه طرف ممکن خیلی خوشگلتون کنه از یه طرف هم ممکن باعث زشت شدنتون بشه.

لینک کوتاه کپی شد
4

آرایش کردن جزء مواردی است که تو خوشگل شدن خانم ها خیلی خیلی اهمیت داره اصلا هم ربطی به سن و سال نداره همه خانم ها تو هر سنی که باشن اگه اصول میکاپ بلد باشن با آرایش میتونن خودشون خیلی خوشگل کنن پس میکاپ در کنار پوشیدن یه لباس مناسب و البته داشتن پوستی سالم و موهایی زیبا میتونه چهره شما رو از این رو به اون رو کنه. اما همون طور که گفتیم باید اصول صحیح آرایش کردنُ بلد باشید و بدونید که چی بهتون میاد چون در غیر این صورت نه تنها زیبا نمیشید بلکه متاسفانه زشت هم میشید. 

به گزارش «شایانیوز»، همون طور که گفتیم برای اینکه با میکاپ زیباتر بشید اولین نکته اینِ که بدونید این آرایش برای چه موقعتیه؛ مسلما آرایش کردن برای مهمونی، عروسی، تولد و محل کار متفاوتِ اما متاسفانه خیلیا اصلا به این نکته توجه نمیکنن و تو محیط کار طوری آرایش میکنن که انگار رفتن عروسی. یه چیز دیگه که خیلی مهمِ اینِ که اصول میکاپ بدونید یعنی همین جوری بدون دلیل رنگ ها رو با هم قاطی نکنید باید بدونید که چه رنگ هایی بهتون می یاد و اینکه از هر رنگی چقدر استفاده کنید. علاوه بر این باید بتونید رنگ ها رو خوب محو کنید تا در نهایت یه میکاپ ملایم و دلنشین داشته باشید.

با این اوصاف باید بگیم که میکاپ یه شمشیر دو لبه است یعنی از یه طرف ممکن خیلی خوشگلتون کنه از یه طرف هم ممکن باعث زشت شدنتون بشه پس اگه اهل آرایش هستید باید روش صحیح و اصولی میکاپ یاد بگیرید چون قراره که آرایش بهتون کمک کنه تا جذاب تر بشید.

IMG_20220307_135324

اگه بلد نیستید آرایش کنید در ادامه این مطلب با ما همراه باشید چنتا ویدئوی ساده و کاربردی میکاپ براتون گردآوری کردیم. تو این ویدئوها قراره یه سری ترفندهای آرایشی رو یاد بگیرید؛ اگه میخواین برای مهمونی ها یه میکاپ شیک و اصولی داشته باشید در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما رو دنبال کنید.​​​​​

ویدئو ها از صفحات ncmmua , makeupartist_mahnaznorouzi , elnazmakeup1

نویسنده: الهام قدسی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها