|

رازهای آرایشی که نمی دانستید!

نکات آرایشی که هرکسی ازشون خبر نداره؛ خوشگلی که الکی نیست دلبر جان

توی آرایش کردن چند تا نکته ساده اما کلیدی وجود داره که با رعایت کرنشون چند قدم بزرگ توی میکاپتون جلو میوفتید و آرایشتون حرفه ای میشه.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- مطمئنا آرایش کردن یکی از مورد علاقه ترین تفریحات و لذت ها برای هر خانمی به حساب میاد که هیچ وقت از انجام دادنش خسته نمیشن، از طرف دیگه اساسا خانم ها دوست دارند که یه آرایش درست و حسابی و درجه یک داشته باشند که زیبایی اون ها رو چند برابر کنه حالا این آرایش میتونه روی صورتشون باشه یا روی دست هاشون و یا حتا موهاشون.

اما موضوعی که مطرحه اینه که همیشه یکسری ترفندهای جزیی یا به قول قدیمی ها فوت کوزه گری وجود داره که با رعایت کردن اون ها هم میشه پروسه آرایش کردن و راحت و بهتر کرد و هم کمک میکنن تا آرایش شما حرفه ای تر دیده بشه، و اما این ترفند ها چی هستند؟ در ادامه ما چند مورد از ساده ترین و کاربردی ترین ترفندها رو با شما به اشتراک میگذاریم که قطعا با انجام دادنشون کلی کارتون راحت تر میشه.

۱.ترفند آرایشی برای لاک زدن

یکی از کارهایی که شاید غیر معمول به نظر برسه اما عجیب جواب میده اینه که قبل از اینکه اصلا حتا در لاکتون رو باز کنید، اون رو به مدت یک ربع داخل یخچال قرار بدید. این کار باعث میشه که لاک شما صاف و یک دست تر روی ناخنتون بشینه و برای همین هم دست هاتون رو زیبا تر میکنه.

رازهای آرایشی که نمی دانستید!

۲.ترفند آرایشی برای صورت

خانم هایی که پوست چرب دارند اکثرا با کرم پودر ها مشکل دارند به خاطر این که بعد به مدت کوتاهی اون ها چربی صورت رو دو برابر نمایان میکنند. راهکاری که به داد این خانم ها میرسه اینه که این بار به جای کرم پودر استفاده از موس رو امتحان کنند. موس ها به شمایی که پوست چرب دارید کمک میکنه تا بافت پوستتون یک دست تر دیده بشه و براقی ناشی از چربی رو هم پنهان کنه.

رازهای آرایشی که نمی دانستید!

۳.ترفند آرایشی برای موها

استفاده از انواع و اقسام روغن ها برای حفظ سلامت و زیبایی موها از قدیم تا به امروز همیشه توصیه میشده، حتا روغن درمانی رو یکی از بهترین راهکارهای برای پرپشت شدن و زیبا تر شدن مو ها پیشنهاد میدند، اما نکته ای که باید بهش توجه داشته باشید اینه که هیچ وقت نباید روغن رو مستقیما روی موهاتون بریزید چون که این کار فقط باعث میشه که یک قسمت از موها چرب بشه و دیگه روغن به باقی قسمت ها نرسه.

رازهای آرایشی که نمی دانستید!

۴.ترفند آرایشی برای زیر سازی صورت

همون طور که میدونید آرایش صورتی که خیلی شیک و عالی باشه همیشه نیازمند زیر سازی است، به خاطر این که این زیر سازی پوست شما رو یک دست تر میکنه و ضعف های اون رو میپوشونه. کاری که شما باید انجام بدید اینه که حتما قبل از استفاده از کرم پودر یا موس از مقدار کمی کانسیلر سبز برای پوشوندن جوش ها استفاده کنید.

رازهای آرایشی که نمی دانستید!

۵.ترفند آرایشی برای پوست

ماسک های خنک کننده یک معجزه ی واقعی اند که حتما باید استفاده از اونها رو در روتین پوستی خود بگنجونید. خنک کننده های پوستی مثل خیار جای جوش و لک رو کم رنگ میکنه و همچنین دوست شما رو هم لایه برداری میکنه. از طرف دیگه چربی پوست رو کم میکنه و باعث شاداب تر دیده شدن پوست شما میشه.

رازهای آرایشی که نمی دانستید!

۶.ترفند آرایشی برای پوست

نکته ی دیگه ای که باید در روتین مراقبتی پوست خودتون لحاظ کنید استفاده از اسکراب است. شما باید حداقل هفته ای یکبار پوست صورت خودتون رو اسکراب کنید تا لایه های مرده پوست از بین برند و پوست شما بتونه تنفس کنه و شروع به بازسازی نماید.

رازهای آرایشی که نمی دانستید!

به نظر شما کاربران شایانیوز چه ترفندهای دیگه آرایشی هست که انجام دادنشون بسیار تاثیر گذار خواهد بود؟ نظرات و پیشنهاد های خودتون رو با ما به اشتراک بگذارید.

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.​

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها